Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały - jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tytuł oryginału: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk".
Światowy bestseller pośród publikacji poświęconych problemom, z jakimi każdego dnia zmagają się rodzice i dzieci. Książkę uzupełnia suplement Doświadczenia rodziców polskich. W sposób niezwykle osobisty, pełen życzliwości i prostoty autorki dzielą się własnymi doświadczeniami oraz głęboką wiedzą na temat dylematów rodzicielskich i dziecięcych uczuć, sposobów nawiązywania współpracy, skuteczności i nieskuteczności pochwał oraz kar. Jeden z najlepiej sprzedających się poradników w dziedzinie wychowania.
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tyt. oryg.: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk ".
Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały : poradnik przetrwania dla rodziców dzieci w wieku 2-7 lat Tytuł oryginału: "How to talk so little kids will listen : a survival guide to life with children ages 2-7,". "Poradnik przetrwania dla rodziców dzieci w wieku 2-7 lat "
Co możemy zrobić, kiedy konieczna jest współpraca ze strony małej, nielogicznej i niesfornej istoty, jaką jest dziecko? Jak poradzić sobie z maluchem, który nie chce myć zębów, odmawia jedzenia warzyw lub rozrzuca książki po całym pokoju?
Autorki, Joanna Faber i Julie King, dzielą się swoim wieloletnim doświadczeniem w pracy z dziećmi, a także wyciągają wnioski z wielu rozmów z rodzicami i specjalistami, i za pomocą autentycznych historii oraz komiksów znanych z poprzednich tytułów w serii dostarczają szeregu praktycznych narzędzi i wskazówek, jak się komunikować, rozmawiać i rozwiązywać trudne sytuacje, nie ignorując przy tym potrzeb dziecka ani swoich. Książka zawiera również rozdział poświęcony wychowaniu dzieci z zaburzeniami sensorycznymi i spektrum autyzmu.
UWAGI:
Bibliografia na stronie [423]. Oznaczenia odpowiedzialności: Joanna Faber i Julie King ; ilustracje Coco Faber, Tracey Faber i Sam Faber Manning ; tłumaczyła Beata Horosiewicz.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka ta ma pomóc nauczycielom i pedagogom świadomie rozwijać umiejętność poprawnego myślenia u dzieci. Aby tego dokonać, musimy najpierw ukształtować ją u siebie. Autorzy książki wskazują na fakt istnienia różnych typów inteligencji i wyjaśniają, dlaczego uczniowie różnie sobie radzą w szkole. Książka zawiera wiele praktycznych wskazówek, służących doskonaleniu myślenia.
UWAGI:
Tyt. oryg.: "Teaching for thinking" 1996. Data wyd. wg : www.gwp.pl U dołu okł. : Praktyczny poradnik dla nauczycieli i rodziców. Bibliogr. s. [124]-128.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Prawdziwa historia kobiety, która nie bała się stanąć do walki z ludźmi, którzy zniszczyli jej dzieciństwo. Do walki z własną matką, która dopuściła się zdrady najcięższej ze wszystkich...
Zwykła biedna rodzina z robotniczych przedmieść Edynburga. Za drzwiami komunalnych mieszkań i domków, dzieją się rzeczy, jakie trudno sobie wyobrazić. Dwie siostry - pięcioletnia i czteroletnia - wykorzystywane seksualnie przez ojczyma, rodzinę, obcych ludzi. A wszystko za wiedzą i przy aktywnym udziale ich rodzonej matki. Matki, która zdradziła własne dzieci. Jak ona mogła?
Jak pomóc nastolatkom ? : poradnik dla rodziców dzieci w wieku szkolnym, które wejdą dopiero w okres dojrzewania, oraz dla rodziców dojrzewających nastolatków