Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce
UWAGI:
Bibliogr. s. 201-206 oraz przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka jest doskonałym wprowadzeniem w świat windsurfingu. Prosty, zwięzły tekst i doskonałe fotografie objaśniają najważniejsze elementy każdego manewru. Analiza poszczególnych manewrów umożliwia poznanie teorii i praktyki. Cenne uwagi ułatwiają zakup odpowiedniego sprzętu. Popularność tego niezwykłego sportu rośnie z każdym dniem za sprawą satysfakcji i świetnego samopoczucia związanego z aktywnym wypoczynkiem nad wodą.
UWAGI:
Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
XIII, [1], 866 s. : il., fot., rys. (w tym kolor.), wykr. ; 30 cm.
SYGNATURA:
61
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
111000492037
49203
UWAGI:
Nazwy aut. na s. V-VIII. Bibliogr. przy rozdz. Indeks. Oznaczenia odpowiedzialności: pod red. Andrzeja Książka i Bolesława Rutkowskiego ; [aut. Stefan Angielski et al.].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni