KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 5 CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Jak upolować pisarzaTytuł oryginału: "A Lady`s guide to selling out".
AUTOR:
Franson, Sally [>>] Dziubińska, Joanna Tłumaczenie
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków : Znak Litera Nova - Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2018.
TEMATYKA:
Agenci reklamowi Pisarze Reklama Powieść Romans Literatura amerykańska FORMA GATUNEK:
Książki. Proza.
POWSTANIE DZIEŁA:
2018 r.
WYDANIE:
Wydanie I.
OPIS FIZYCZNY:
377, [2] strony ; 21 cm.
SYGNATURA:
821.111(73)-3
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000853813
85381
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Casey Pedergast jest dyrektorką kreatywną agencji reklamowej. W świecie brandów i marek czuje się jak ryba w wodzie i bezwzględnie pnie się po szczeblach kariery.W wolnych chwilach czyta. Głównie Instagrama.Kiedy jej szefowa wpada na genialny pomysł zatrudnienia pisarzy do kampanii reklamowych, Casey ma pozyskać najbardziej gorące nazwiska świata literatury.Ale gdy pierwszą ofiarą ma być przystojny pisarz Ben, sprawy mogą się łatwo wymknąć spod kontroli.Co wyniknie z polowania Panny Ambitnej na Przystojnego Pisarza?Kto zyska, a kto straci na zderzeniu wielkiego świata literatury i reklamy?I czy jest tam miejsce na miłość?Przezabawna i momentami gorzka opowieść zdradzająca kulisy świata,do którego każdy z nas chciałby zajrzeć. Ale czy chcielibyśmy w nim zostać na dłużej?
UWAGI:
Na okładce podtytuł: powieść. Oznaczenia odpowiedzialności: Sally Franson ; tłumaczenie Joanna Dziubińska.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Język reklamy w komunikacji medialnej
AUTOR:
Šmid, Wacław.
POZ/ODP:
Wacław Smid.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : CeDeWu Sp. z o. o. , 2008.
HASŁA:
Komunikacja społeczna Reklama - język OPIS FIZYCZNY:
317 s. ; 24 cm.
SYGNATURA:
659
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000711977
71197
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Rozdział 1 Komunikat i komunikowanie w świetle współczesnych prądów umysłowych 1.1. Egzystencjalizm 1.2. Fenomenologia 1.3. Strukturalizm 1.4. Psychoanaliza 1.5. Psychologia głębi 1.6. Intuicjonizm 1.7. Logicyzm 1.8. Relatywizm 1.9. Symboliczny interakcjonizm 1.10. Amerykanizm 11.1. Ogólne aspekty komunikowania Rozdział 2 Szczegółowe aspekty komunikowania jako procesu społecznego 2.1. Lingwistyczny kontekst komunikacji biznesowej 2.2. Kulturowy kontekst komunikacji biznesowej 2.3.Literacki kontekst komunikacji biznesowej 2.4. Dialogiczny kontekst komunikacji biznesowej 2.5. Biznesowy kontekst komunikowania Rozdział 3 Mit, iluzja i slogan w kulturze, biznesie i komunikacji społecznej 3.1. Mit i metafora w komunikacji biznesowej 3.2. Iluzja i przesąd w komunikacji biznesowej 3.3. Hasło i slogan w komunikacji biznesowej 3.4. Kulturowe i biznesowe środowisko języka reklamy Zakończenie Bibliografia. UWAGI:
Bibliogr. s. 313-317.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 061507 od dnia 2024-05-08 Wypożyczona, do dnia 2024-07-07
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Media
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Reklama : techniki skutecznej perswazji
AUTOR:
Budzyński, Wojciech
POZ/ODP:
Wojciech Budzyński.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : "Poltext", 2000.
SERIA:
Warsztaty Menedżerskie
TEMATYKA:
* Reklama - Reklama
OPIS FIZYCZNY:
217, [2] s. : fot., rys. ; 24 cm.
SYGNATURA:
659
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000513533
51353
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Reklama jako proces komunikacji
AUTOR:
Benedikt, Antoni
POZ/ODP:
Antoni Benedikt.
ADRES WYDAWNICZY:
Wrocław : "Astrum", 2004.
SERIA:
Kreatywność
HASŁA:
Komunikacja społeczna - podręcznik Reklama - podręcznik OPIS FIZYCZNY:
170 s. : tab. ; 21 cm.
SYGNATURA:
659
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000556431
55643
UWAGI:
U góry okł.: Biznes. Bibliogr. s. 166-167. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW