KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 12
1600 postaci literackich"Tysiąc sześćset postaci literackich " Tyt. poprzedni: : "Słownik postaci literackich ".
AUTOR:
Makowiecki, Andrzej Zdzisław
POZ/ODP:
Andrzej Z. Makowiecki.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2017.
HASŁA:
Postać literacka Encyklopedie Podręczniki akademickie FORMA GATUNEK:
Publikacje naukowe. Publikacje dydaktyczne. Książki.
DZIEDZINA:
Literaturoznawstwo
POWSTANIE DZIEŁA:
2011 r.
WYDANIE:
Wydanie 3. (1. w PWN) - 1 dodruk.
OPIS FIZYCZNY:
1158 stron : ilustracje ; 24 cm.
SYGNATURA:
82(091)
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
112000716765
71676
UWAGI:
Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 9
1984Inny tytuł: "Nineteen eighty-four ".
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 11
Abc fotografii cyfrowej i obróbki zdjęć
AUTOR:
Owczarz-Dadan, Anna.
POZ/ODP:
Anna Owczarz-Dadan.
ADRES WYDAWNICZY:
Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006.
HASŁA:
Fotografia cyfrowa - technika Podręczniki OPIS FIZYCZNY:
343 s. : il. ; 23 cm.
SYGNATURA:
77
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
111000442803
44280
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Fotografia cyfrowa niemal całkowicie wyparła dziś tradycyjną. Każdy może wybrać coś dla siebie spośród tysięcy modeli aparatów cyfrowych, kart pamięci, drukarek i rodzajów papieru fotograficznego. Rzecz w tym, że w natłoku nowości łatwo się zagubić, a przeznaczenie nawet dużej kwoty na sprzęt cyfrowy wcale nie gwarantuje, że zdjęcia będą profesjonalne i udane. Dzięki książce ABC fotografii cyfrowej i obróbki zdjęć nauczysz się robić imponujące zdjęcia cyfrowe, obrabiać je komputerowo i drukować. Dowiesz się, jak wybrać aparat cyfrowy spełniający Twoje potrzeby. Poznasz sprawdzone kanony fotografowania ludzi, zwierząt oraz obiektów w różnych warunkach atmosferycznych i oświetleniowych. Na szczęście, aby opanować podstawowe zasady fotografii, nie musisz kończyć Akademii Sztuk Pięknych. Możesz skorzystać z tej książki. Zawiera ona omówienie: - programów tematycznych aparatu cyfrowego, - korekcji wyglądu fotografowanej postaci, - efektów specjalnych, - przenoszenia zdjęć z aparatu do komputera, - sposobów wyboru drukarki i papieru fotograficznego, - balansu bieli, - rodzajów światła.
UWAGI:
Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 3
Abc systemu Windows XP PL
AUTOR:
Mendrala, Danuta [>>] Szeliga, Marcin Świątelski, Marcin
ADRES WYDAWNICZY:
Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2006.
TEMATYKA:
Systemy operacyjne Windows XP Podręcznik FORMA GATUNEK:
Książki.
WYDANIE:
Wyd. 2.
OPIS FIZYCZNY:
316 s. : il. ; 23 cm.
SYGNATURA:
004
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
103000518183
51818
UWAGI:
Aut. wyd. 1: Marcin Szeliga, Marcin Świątelski. Indeks. Oznaczenia odpowiedzialności: Danuta Mendrala, Marcin Szeliga, Marcin Świątelski.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 4
ABC wychowania
AUTOR:
Łobocki, Mieczysław
POZ/ODP:
Mieczysław Łobocki.
ADRES WYDAWNICZY:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 1999.
HASŁA:
Wychowanie Podręczniki WYDANIE:
Wyd. 2.
OPIS FIZYCZNY:
159 s. ; 21 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
104000234967
23496
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> I. Podstawowe problemy wychowania 1. Pojęcie wychowania i jego cechy 2. Związek między wychowaniem a opieką 3. Cele i zadania wychowania 4. Wychowanie w świetle teorii osobowości II. Środowiska społeczne i ich znaczenie dla wychowania 1. Środowiska naturalne 2. Środowiska intencjonalne III. Koncepcje pedagogiczne źródłem innowacji w wychowaniu 1. Koncepcja Janusza Korczaka 2. Koncepcja Aleksandra Kamińskiego 3. Koncepcja Celestyna Freineta 4. Koncepcja Aleksandra S. Neilla 5. Koncepcja Wasyla A. Suchomlińskiego IV. Warunki skuteczności wychowania 1. Humanistyczne podejście do wychowanków 2. Eksponowanie metod oddziaływań pośrednich 3. Umiejętność porozumiewania się z wychowankami 4. Poznawanie dzieci i młodzieży 5. Unowocześnienie kształcenia pedagogicznego V. Wybrane formy pracy wychowawczej 1. Formy organizowania współżycia i współdziałania 2. Formy organizowania czasu wolnego 3. Formy organizowania procesu uczenia się 4. Formy wzmacniania pozytywnego i negatywnego 5. Formy współdziałania z rodzicami VI. Samorządność i samorząd w procesie wychowania 1. Pojęcie samorządności i jej znaczenie wychowawcze 2. Warunki rozwijania samorządności 3. Samorząd jako zinstytucjonalizowana samorządność 4. Przejawy samorządnej działalności wychowanków 5. Niebezpieczeństwa zagrażające samorządności wychowanków VII. Współzawodnictwo i współdziałanie w procesie wychowania 1. Określenie współzawodnictwa i współdziałania 2. Współzawodnictwo indywidualne a współdziałanie 3. Współzawodnictwo grupowe a współdziałanie 4. Współzawodnictwo i współdziałanie w świetle badań 5. Ocena współzawodnictwa i współdziałania Zakończenie Bibliografia UWAGI:
Bibliogr. s. 151-159.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 9
ABC wychowania
AUTOR:
Łobocki, Mieczysław
POZ/ODP:
Mieczysław Łobocki.
ADRES WYDAWNICZY:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 1999.
HASŁA:
Wychowanie Podręczniki WYDANIE:
Wyd. 2.
OPIS FIZYCZNY:
159 s. ; 21 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
109000479431 109000485975 109000649049
47943 48597 64904
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> I. Podstawowe problemy wychowania 1. Pojęcie wychowania i jego cechy 2. Związek między wychowaniem a opieką 3. Cele i zadania wychowania 4. Wychowanie w świetle teorii osobowości II. Środowiska społeczne i ich znaczenie dla wychowania 1. Środowiska naturalne 2. Środowiska intencjonalne III. Koncepcje pedagogiczne źródłem innowacji w wychowaniu 1. Koncepcja Janusza Korczaka 2. Koncepcja Aleksandra Kamińskiego 3. Koncepcja Celestyna Freineta 4. Koncepcja Aleksandra S. Neilla 5. Koncepcja Wasyla A. Suchomlińskiego IV. Warunki skuteczności wychowania 1. Humanistyczne podejście do wychowanków 2. Eksponowanie metod oddziaływań pośrednich 3. Umiejętność porozumiewania się z wychowankami 4. Poznawanie dzieci i młodzieży 5. Unowocześnienie kształcenia pedagogicznego V. Wybrane formy pracy wychowawczej 1. Formy organizowania współżycia i współdziałania 2. Formy organizowania czasu wolnego 3. Formy organizowania procesu uczenia się 4. Formy wzmacniania pozytywnego i negatywnego 5. Formy współdziałania z rodzicami VI. Samorządność i samorząd w procesie wychowania 1. Pojęcie samorządności i jej znaczenie wychowawcze 2. Warunki rozwijania samorządności 3. Samorząd jako zinstytucjonalizowana samorządność 4. Przejawy samorządnej działalności wychowanków 5. Niebezpieczeństwa zagrażające samorządności wychowanków VII. Współzawodnictwo i współdziałanie w procesie wychowania 1. Określenie współzawodnictwa i współdziałania 2. Współzawodnictwo indywidualne a współdziałanie 3. Współzawodnictwo grupowe a współdziałanie 4. Współzawodnictwo i współdziałanie w świetle badań 5. Ocena współzawodnictwa i współdziałania Zakończenie Bibliografia UWAGI:
Bibliogr. s. 151-159.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 3 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 11
ABC wychowania
AUTOR:
Łobocki, Mieczysław
POZ/ODP:
Mieczysław Łobocki.
ADRES WYDAWNICZY:
Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 1999.
HASŁA:
Wychowanie Podręczniki WYDANIE:
Wyd. 2.
OPIS FIZYCZNY:
159 s. ; 21 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
111000297113
29711
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> I. Podstawowe problemy wychowania 1. Pojęcie wychowania i jego cechy 2. Związek między wychowaniem a opieką 3. Cele i zadania wychowania 4. Wychowanie w świetle teorii osobowości II. Środowiska społeczne i ich znaczenie dla wychowania 1. Środowiska naturalne 2. Środowiska intencjonalne III. Koncepcje pedagogiczne źródłem innowacji w wychowaniu 1. Koncepcja Janusza Korczaka 2. Koncepcja Aleksandra Kamińskiego 3. Koncepcja Celestyna Freineta 4. Koncepcja Aleksandra S. Neilla 5. Koncepcja Wasyla A. Suchomlińskiego IV. Warunki skuteczności wychowania 1. Humanistyczne podejście do wychowanków 2. Eksponowanie metod oddziaływań pośrednich 3. Umiejętność porozumiewania się z wychowankami 4. Poznawanie dzieci i młodzieży 5. Unowocześnienie kształcenia pedagogicznego V. Wybrane formy pracy wychowawczej 1. Formy organizowania współżycia i współdziałania 2. Formy organizowania czasu wolnego 3. Formy organizowania procesu uczenia się 4. Formy wzmacniania pozytywnego i negatywnego 5. Formy współdziałania z rodzicami VI. Samorządność i samorząd w procesie wychowania 1. Pojęcie samorządności i jej znaczenie wychowawcze 2. Warunki rozwijania samorządności 3. Samorząd jako zinstytucjonalizowana samorządność 4. Przejawy samorządnej działalności wychowanków 5. Niebezpieczeństwa zagrażające samorządności wychowanków VII. Współzawodnictwo i współdziałanie w procesie wychowania 1. Określenie współzawodnictwa i współdziałania 2. Współzawodnictwo indywidualne a współdziałanie 3. Współzawodnictwo grupowe a współdziałanie 4. Współzawodnictwo i współdziałanie w świetle badań 5. Ocena współzawodnictwa i współdziałania Zakończenie Bibliografia UWAGI:
Bibliogr. s. 151-159.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW