KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 1 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Reklama Filia nr 1 Filozofia reklamy : historia, psychologia, techniki AUTOR:Napierała, Magdalena.POZ/ODP:Magdalena Napierała.ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Wydawnictwo Petrus, cop. 2012. HASŁA:Reklama OPISFIZYCZNY:207, [1] s. : il. ; 20 cm. SYGNATURA:654/659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100049831349831 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Jak działa reklama? Co sprawia, że reklama jest efektywna? Jak reklama wpływa na współczesną rzeczywistość? Książka, którą trzymają Państwo w rękach odsłania kulisy reklamy. Prezentuje ją niejako od kuchni. Rozbierając na części pierwsze, ukazuje jak każdy jej aspekt oddziałuje na odbiorcę. Przedstawia nie tylko to, co dostrzegalne gołym okiem, ale również to, co jest hermetycznie ukryte przed widownią. Pozwala znaleźć się po drugiej stronie i zobaczyć, jak poszczególne media, retoryka, psychologia i wszystkie obszary pozajęzykowe (linia, barwa, gra światłem, ruchem, kompozycją i kadrem) wpływają na odbiorcę. Książka ta odsłania kurtynę reklamowej rzeczywistości - uczy myślenia reklamowego. SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>1.Historia i definicja reklamy1.1 Historia reklamy1.2 Definicja reklamy2.Komunikacja reklamy2.1 Percepcja reklamy2.2 Media reklamy3.Komunikacja werbalna - retoryka reklamy.3.1 Faza wstępna3.2 Nawiązanie dialogu3.3 Faza właściwa - argumentacja3.4 Faza nakłaniania3.5 Faza rekapitulacji4.Komunikacja niewerbalna reklamy4.1 Linia4.2 Barwa4.3 Światłocień4.4 Kompozycja4.5 Ruch4.6 Dźwięk4.7 Środki oparte na stosunkach wielkości4.8 Kadr5.Interakcja warstwy werbalnej i wizualnej6.Podsumowanie DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 1 Media POZ/ODP:pod red. Edyty Banaszkiewicz-Zygmunt.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2000. SERIA:PWN - Leksykon TEMATYKA:* Reklama - encyklopedia - Środki masowego przekazu - encyklopedia - Reklama encyklopedia Środki masowego przekazu encyklopedia OPISFIZYCZNY:280 s. ; 21 cm. SYGNATURA:654/659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100041775841775 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 1 Reklama w dawnych Kielcach AUTOR:Urbański, KrzysztofADRESWYDAWNICZY:Kielce : Wydawnictwo PanZet, 2005. TEMATYKA:ReklamaKielce (woj. świętokrzyskie)Opracowanie FORMAGATUNEK:Książki. Publikacje popularnonaukowe. DZIEDZINA:Gospodarka, ekonomia, finanse OPISFIZYCZNY:92 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 30 cm. SYGNATURA:654/659 Reg KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100064085964085 UWAGI:Głównie ilustracje.Oznaczenia odpowiedzialności: tekst i reprodukcje Krzysztof Urbański. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE