KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 5 CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy
AUTOR:
Garbarski, Lechosław.
POZ/ODP:
Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996.
TEMATYKA:
* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki
OPIS FIZYCZNY:
612 s. : wykr. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000415042
41504
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 054629 od dnia 2020-01-09 Przetrzymana termin minął 2020-02-11
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Marketing
POZ/ODP:
Krzysztof Przybyłowski [et al. ; przeł. z ang. Piotr Gumola et al.].
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : "ABC", cop. 1998.
TEMATYKA:
* Marketing - podręcznik - Marketing podręcznik
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000440235
44023
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 054629 od dnia 2020-01-09 Przetrzymana termin minął 2020-02-11
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Marketing
AUTOR:
Garbarski, Lechosław
POZ/ODP:
Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1993
TEMATYKA:
* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki
WYDANIE:
Wyd. 3.
OPIS FIZYCZNY:
373, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000388315
38831
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 054629 od dnia 2020-01-09 Przetrzymana termin minął 2020-02-11
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Marketing dla nie wtajemniczonych
AUTOR:
Forsyth, Patrick.
POZ/ODP:
Patrick Forsyth ; przeł. [z ang.] Renata Łukiewicz-Kostro.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : "ABC", 1996.
SERIA:
Strategie Sukcesu.
HASŁA:
Marketing - metody - wydawnictwa popularne OPIS FIZYCZNY:
197, [2] s. : rys. ; 22 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000440273
44027
UWAGI:
Oryg. : "Marketing for non-marketing managers" 1993.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Marketing Robin Hooda : wykorzystywanie metod marketingowych sektora komercyjnego przez organizacje non-profitTyt. oryg.: "Robin Hood marketing".
AUTOR:
Andresen, Katya
POZ/ODP:
Katya Andresen ; przeł. Konrad Pawłowski.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo MT Biznes, cop. 2007.
SERIA:
Horyzonty Biznesu
HASŁA:
Instytucje nonprofit - marketing OPIS FIZYCZNY:
244 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000551993
55199
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> WPROWADZENIE ZAGUBIENI W LESIE SHERWOOD Zdajemy sobie sprawę, że marketing jest koniecznością ROZDZIAŁ 1. SERCE MARKETINGU ROBIN HOODA Spraw, by ludzie zrobili coś wyjątkowego ROZDZIAŁ 2. REKONESANS ROBIN HOODA Odwołuj się do wartości wyznawanych przez grupę docelową, a nie przez siebie ROZDZIAŁ 3. RYNEK Reaguj na siły działające na rynku ROZDZIAŁ 4. JEDEN ZA WSZYSTKICH, WSZYSCY ZA JEDNEGO Zajmij silną konkurencyjną pozycję ROZDZIAŁ 5. BUDOWANIE WESOŁEJ DRUŻYNY Partner do wspólnych korzyści. ROZDZIAŁ 6. SERCE STRZAŁY ZNAKOMITEGO ŁUCZNIKA Najpierw cel, potem przyczyna ROZDZIAŁ 7. OSTRZENIE STRZAŁY Cztery sprawy, którymi musi się zająć nasz przekaz ROZDZIAŁ 8. CELOWANIE W SERCA I UMYSŁY Dotarcie z przekazem do grupy docelowej ROZDZIAŁ 9. SPRYTNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW PRZEZ ROBIN HOODA Media jako rynek docelowy ROZDZIAŁ 10. WYPUSZCZENIE STRZAŁY Przeprowadzenie kampanii reklamowych i ocena ich skuteczności DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Marketing usług : idee, zastosowania
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Multi Level Marketing w działaniu : najlepsze praktyki marketingu sieciowegoTytuł oryginału: "How to build a multi-level money machine: the science of network marketing".
AUTOR:
Gage, Randy. [>>] Małecka, Małgorzata. Tłumaczenie
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydawnictwo Studio EMKA, copyright 2014.
TEMATYKA:
Marketing wielopoziomowy (MLM) Poradnik FORMA GATUNEK:
Książki. Publikacje fachowe.
DZIEDZINA:
Zarządzanie i marketing
OPIS FIZYCZNY:
275 stron ; 21 cm.
SYGNATURA:
33
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000804037
80403
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Marketing sieciowy w przeciwieństwie do korporacji stawiajqcych na bezwzględną rywalizację i eksploatację, troszczy się o rozwój talentów tych, które sponsoruje. W tyrn biznesie sukces oznacza szansę na rozwój duchowy, emocjonalny oraz finansowy, jednocześnie pozytywnie wpływając na innych. Tak rzecze Randy Gage, światowego formatu ekspert w dziedzinie marketingu sieciowego. Mówi także o tym, w jaki sposób można wygenerować trwały dochód pasywny i osiągnąć niezależność finansową. Konkretnie i bez niepotrzebnych emocji argumentuje i pokazuje, jak dojść do sukcesu w tym biznesie. Dokładnie tak, jak on to uczynił.
UWAGI:
Oznaczenia odpowiedzialności: Randy Gage ; [przekład Małgorzata Małecka].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW