WYBRANA POZYCJA Z KATALOGU Marketing dla nie wtajemniczonych AUTOR:Forsyth, Patrick.POZ/ODP:Patrick Forsyth ; przeł. [z ang.] Renata Łukiewicz-Kostro. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", 1996. SERIA:Strategie Sukcesu. HASŁA:Marketing - metody - wydawnictwa popularne OPISFIZYCZNY:197, [2] s. : rys. ; 22 cm. UWAGI:Oryg. : "Marketing for non-marketing managers" 1993. NAZWA PLACÓWKINRSYGNATURA / DOSTĘPNOŚĆ Filia nr 2 3632633Pozycja wypożyczana na 30 dniPozycja dostępna. Filia nr 34274133Pozycja wypożyczana na 30 dniPozycja dostępna. Filia nr 414563339.138Pozycja wypożyczana na 30 dniPozycja dostępna. Filia nr 54402733Pozycja wypożyczana na 30 dniPozycja dostępna. Filia nr 96427333Pozycja wypożyczana na 30 dniPozycja dostępna.KOMENTARZE (0) Powrót do katalogu