KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 11
Korygowanie zaburzeń zachowania dzieci nadpobudliwych psychoruchowo i agresywnych w grupie socjoterapeutycznej
Od chaosu do spokoju : jak wychowywać dzieci z ADHD i innymi zaburzeniami zachowania
Tyt. oryg.: "From chaos to calm".
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Janet E. Heininger i Sharon K. Weiss ; przeł. Andrzej Jankowski. | ||||
ADRES | Poznań : Media Rodzina Harbour Point, cop. 2005. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 352 s. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 159.9 B | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 111000320767 | 32076 | |||
UWAGI: | Bibliogr. s. 343-348. Indeks. | ||||
ZESTAWIENIA: | Powiązane zestawienia tematyczne: | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Pedagogika : trudności w uczeniu się
Tyt. oryg.: "Einführung in die Lernbehindertenpädagogik ".
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose ; przekł. Magdalena Wojdak-Piątkowska. | ||||
ADRES | Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 216 s. : il. ; 24 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 111000398018 | 39801 | |||
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> | |||||
UWAGI: | Bibliogr. s. [195]-208. Indeksy. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Terapia pedagogiczna. T. 1, Zaburzenia rozwoju psychoruchowego dzieci
POZ/ODP: | pod red. naukową Ewy Małgorzaty Skorek. | ||||
ADRES | Kraków : Impuls, 2005. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wyd. 2. | ||||
OPIS | 120, [1] s. ; 24 cm. | ||||
SYGNATURA: | 159.9 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 111000316951 | 31695 | |||
UWAGI: | Bibliogr. przy rozdz. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Na kartę 025120 pozycję:111000316951 | ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Terapia pedagogiczna. T. 2, Zagadnienia praktyczne i propozycje zajęć
POZ/ODP: | pod red. nauk. Ewy Małgorzaty Skorek. | ||||
ADRES | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005. | ||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wyd. 2. | ||||
OPIS | 178, [1] s. : il. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM). | ||||
SYGNATURA: | 159.9 B | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 111000316975 | 31697 | |||
UWAGI: | Bibliogr. rozdz. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Na kartę 025120 pozycję:111000316982 | ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Trudności w czytaniu i pisaniu : modele ćwiczeń
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Barbara Zakrzewska. | ||||
ADRES | Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1999. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
WYDANIE: | Wyd. 2. | ||||
OPIS | 248 s. : rys. ; 24 cm. | ||||
SYGNATURA: | 37 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 111000450907 | 45090 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
UWAGI: | Na s. red. błędny ISBN. Bibliogr. s. 245-248. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Trudności w nauce : skuteczne sposoby pracy z dzieckiem : pomóż swojemu dziecku
Tyt. oryg.: "Lernstörungen".
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Gislind Binder, Richard Michaelis ; z jęz. niem. tł. Jakub Pobłocki ; konsult. nauk. i przypisy Irena Sosin. | ||||
ADRES | Warszawa : Wydaw. Lekarskie PZWL, cop. 2003. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 180, [1] s. : fot., tab. ; 21 cm | ||||
SYGNATURA: | 37 B | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 111000330797 | 33079 | |||
UWAGI: | Tyt. oryg.: "Lernstörungen : früh erkennen, gezielt, angehen, erfolgreich ausgleichen" 2002. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
|