KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 12
Jak oswoić LWA ? : na tropach kłopotów szkolnych
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 13
Jak oswoić LWA ? : na tropach kłopotów szkolnych
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 2
Jak pomagać dziecku w nauceTyt. oryg. : "Helping your child to learn".
AUTOR:
Green, Gordon W.
POZ/ODP:
Gordon W. Green ; z angielskiego przełożyła Hanna Jankowska.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Diogenes : Świat Książki, 1998.
HASŁA:
Dziecko - psychologia Niepowodzenia szkolne - zapobieganie Niepowodzenia szkolne - zwalczanie Uczenie się Wychowanie w rodzinie Poradniki OPIS FIZYCZNY:
166, [1] s. : rys. ; 21 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
102000497429
49742
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Książka dr. Greena to poradnik dla rodziców, którzy chcą by ich dzieci uczyły się z przyjemnością oraz osiągały sukcesy w szkole. Autor wyjaśnia, jak pomóc dziecku w pisaniu wypracowań, w rozwiązywaniu zadań matematycznych, przygotowaniach do klasówki. Przypomina zasady poprawnego pisania, podstawowe zagadnienia z zakresu arytmetyki, algebry, geometrii. Metoda dr. Greena to nie tylko sposób na to jak szybko i skutecznie przygotować się do zajęć szkolnych, ale przede wszystkim jak nauczyć się uczyć i z dobrego przedszkolaka wyrosnąć na dobrego studenta. DAJ SWOJEMU DZIECKU SZANSĘ!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 9
Jak pomagać dziecku w nauceTyt. oryg. : "Helping your child to learn".
AUTOR:
Green, Gordon W.
POZ/ODP:
Gordon W. Green ; z angielskiego przełożyła Hanna Jankowska.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Diogenes : Świat Książki, 1998.
HASŁA:
Dziecko - psychologia Niepowodzenia szkolne - zapobieganie Niepowodzenia szkolne - zwalczanie Uczenie się Wychowanie w rodzinie Poradniki OPIS FIZYCZNY:
166, [1] s. : rys. ; 21 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
109000460460
46046
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Książka dr. Greena to poradnik dla rodziców, którzy chcą by ich dzieci uczyły się z przyjemnością oraz osiągały sukcesy w szkole. Autor wyjaśnia, jak pomóc dziecku w pisaniu wypracowań, w rozwiązywaniu zadań matematycznych, przygotowaniach do klasówki. Przypomina zasady poprawnego pisania, podstawowe zagadnienia z zakresu arytmetyki, algebry, geometrii. Metoda dr. Greena to nie tylko sposób na to jak szybko i skutecznie przygotować się do zajęć szkolnych, ale przede wszystkim jak nauczyć się uczyć i z dobrego przedszkolaka wyrosnąć na dobrego studenta. DAJ SWOJEMU DZIECKU SZANSĘ!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 2
Pedagogika : trudności w uczeniu sięTyt. oryg.: "Einführung in die Lernbehindertenpädagogik ".
AUTOR:
Werning, Rolf.
POZ/ODP:
Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose ; przekł. Magdalena Wojdak-Piątkowska.
ADRES WYDAWNICZY:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009.
HASŁA:
Dziecko - rozwój psychofizyczny - korekcja Nauczanie - metody Niepowodzenia szkolne - zapobieganie i zwalczanie Pedagogika specjalna OPIS FIZYCZNY:
216 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
102000447974
44797
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Wstęp do wydania polskiego *Przedmowa Rozdział 1. Zaburzenia uczenia się - próba przybliżenia trudnego pojęcia Rozdział 2. Powstanie szczególnej pedagogiki dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Rozdział 3. Teorie zaburzeń uczenia się Stanowiska naukowo-teoretyczne Zaburzenia uczenia się jako indywidualna dysfunkcja Zaburzenia uczenia się a marginalizacja społeczna Zaburzenia uczenia się jako konsekwencja selektywnego systemu szkolnictwa Zaburzenia uczenia się z perspektywy systemowo-konstruktywistycznej Rozdział 4. Dydaktyka - lekcja dla uczniów przejawiających trudności w uczeniu się Wybrane koncepcje dydaktyczne Systemowo-konstruktywistyczne zasady i strategie nauczania wspierającego rozwój i proces uczenia się Moduły jednostki lekcyjnej wspierającej uczenie się i rozwój Rozdział 5. Perspektywy wspierania uczniów z trudnościami w uczeniu się Aktualny stan rozwoju wsparcia udzielanego w ramach pedagogiki specjalnej Integracyjne szkoły dla uczniów z zaburzeniami uczenia się a placówki segregacyjne Perspektywy integracyjnego wsparcia pedagogicznego w okresie wczesnoszkolnym Perspektywy wsparcia pedagogicznego w edukacji ponadpodstawowej UWAGI:
Bibliogr. s. [195]-208. Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 8
Pedagogika : trudności w uczeniu sięTyt. oryg.: "Einführung in die Lernbehindertenpädagogik ".
AUTOR:
Werning, Rolf.
POZ/ODP:
Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose ; przekł. Magdalena Wojdak-Piątkowska.
ADRES WYDAWNICZY:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009.
HASŁA:
Dziecko - rozwój psychofizyczny - korekcja Nauczanie - metody Niepowodzenia szkolne - zapobieganie i zwalczanie Pedagogika specjalna OPIS FIZYCZNY:
216 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
108000543555
54355
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Wstęp do wydania polskiego *Przedmowa Rozdział 1. Zaburzenia uczenia się - próba przybliżenia trudnego pojęcia Rozdział 2. Powstanie szczególnej pedagogiki dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Rozdział 3. Teorie zaburzeń uczenia się Stanowiska naukowo-teoretyczne Zaburzenia uczenia się jako indywidualna dysfunkcja Zaburzenia uczenia się a marginalizacja społeczna Zaburzenia uczenia się jako konsekwencja selektywnego systemu szkolnictwa Zaburzenia uczenia się z perspektywy systemowo-konstruktywistycznej Rozdział 4. Dydaktyka - lekcja dla uczniów przejawiających trudności w uczeniu się Wybrane koncepcje dydaktyczne Systemowo-konstruktywistyczne zasady i strategie nauczania wspierającego rozwój i proces uczenia się Moduły jednostki lekcyjnej wspierającej uczenie się i rozwój Rozdział 5. Perspektywy wspierania uczniów z trudnościami w uczeniu się Aktualny stan rozwoju wsparcia udzielanego w ramach pedagogiki specjalnej Integracyjne szkoły dla uczniów z zaburzeniami uczenia się a placówki segregacyjne Perspektywy integracyjnego wsparcia pedagogicznego w okresie wczesnoszkolnym Perspektywy wsparcia pedagogicznego w edukacji ponadpodstawowej UWAGI:
Bibliogr. s. [195]-208. Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 9
Pedagogika : trudności w uczeniu sięTyt. oryg.: "Einführung in die Lernbehindertenpädagogik ".
AUTOR:
Werning, Rolf.
POZ/ODP:
Rolf Werning, Birgit Lütje-Klose ; przekł. Magdalena Wojdak-Piątkowska.
ADRES WYDAWNICZY:
Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009.
HASŁA:
Dziecko - rozwój psychofizyczny - korekcja Nauczanie - metody Niepowodzenia szkolne - zapobieganie i zwalczanie Pedagogika specjalna OPIS FIZYCZNY:
216 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
109000550093 109000650250
55009 65025
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Wstęp do wydania polskiego *Przedmowa Rozdział 1. Zaburzenia uczenia się - próba przybliżenia trudnego pojęcia Rozdział 2. Powstanie szczególnej pedagogiki dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się Rozdział 3. Teorie zaburzeń uczenia się Stanowiska naukowo-teoretyczne Zaburzenia uczenia się jako indywidualna dysfunkcja Zaburzenia uczenia się a marginalizacja społeczna Zaburzenia uczenia się jako konsekwencja selektywnego systemu szkolnictwa Zaburzenia uczenia się z perspektywy systemowo-konstruktywistycznej Rozdział 4. Dydaktyka - lekcja dla uczniów przejawiających trudności w uczeniu się Wybrane koncepcje dydaktyczne Systemowo-konstruktywistyczne zasady i strategie nauczania wspierającego rozwój i proces uczenia się Moduły jednostki lekcyjnej wspierającej uczenie się i rozwój Rozdział 5. Perspektywy wspierania uczniów z trudnościami w uczeniu się Aktualny stan rozwoju wsparcia udzielanego w ramach pedagogiki specjalnej Integracyjne szkoły dla uczniów z zaburzeniami uczenia się a placówki segregacyjne Perspektywy integracyjnego wsparcia pedagogicznego w okresie wczesnoszkolnym Perspektywy wsparcia pedagogicznego w edukacji ponadpodstawowej UWAGI:
Bibliogr. s. [195]-208. Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW