Praktyczna szkoła piłki nożnej Tytuł oryginału: "Complete soccer school : ball control, passing and shooting, dead ball skills, defending, attacking, tactics, goalkeeping, training and fitness". |
TWÓRCY: | Pokaż informacje [>>]
Bond, Bob (1940- ). Ilustracje Cole, Chris. Ilustracje Dungworth, Richard. Autor Gifford, Clive. Autor Harvey, Gill (1967- ). Autor Maranda, Piotr. Tłumaczenie Miller, Jonathan Autor Sikora, Jacek (1950- ). Tłumaczenie
| ADRES WYDAWNICZY: | Warszawa : Oficyna Wydawnicza Delta W-Z, [2004]. | | TEMATYKA: | - Piłka nożna
- Podręcznik
| FORMA GATUNEK: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. Poradniki i przewodniki. | DZIEDZINA: | Kultura fizyczna i sport | POWSTANIE DZIEŁA: | 2002 r. | OPIS FIZYCZNY: | [2], 258 stron : ilustracje kolorowe ; 25 cm. | TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Doskonały przewodnik z mnóstwem fotografii akcji piłkarskich, pomocnymi rysunkami boiska, i wieloma wskazówkami odnośnie gry i ćwiczeń. Od podstaw nauki panowania nad piłką do taktyki gry w zespole, prezentuje szczegółowo różne aspekty gry. Jak prowadzić grę ofensywną, jak w pełni wykorzystać rzuty wolne, wrzuty z autów i rzuty różne, jak bronić się skutecznie, jak tworzyć sytuacje do zdobywania bramek, oto książka, którą polecam nie tylko początkującym, lecz także i tym, którym wydaje się, że potrafią już wszystko. | SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>- Część pierwsza Panowanie nad piłką
- Część druga Podania i strzały
- Część trzecia Stałe fragmenty gry
- Część czwarta Gra w obronie
- Część piąta Atak
- Część szósta Taktyka
- Część siódma Gra bramkarza
- Część ósma Trening i sprawność
| UWAGI: | Indeks. Oznaczenia odpowiedzialności: Gill Harvey, Richard Dungworth, Jonathan Miller i Clive Gifford ; z angielskiego przełożył Piotr Maranda i [>>] Jacek Sikora ; rysunki Bob Bond ; fotografie Chris Cole. |
NAZWA PLACÓWKI | NR | SYGNATURA / DOSTĘPNOŚĆ | Filia nr 1 | 58857 | 793/799 (D)Pozycja wypożyczana na 30 dni Pozycja dostępna. | Filia nr 12 | 78906 | 796/799 (D)Pozycja wypożyczana na 30 dni Pozycja dostępna. |
|