KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK Przeszukiwanie po indeksie: serie autorskim (osobowym) tytułowym tematycznym pełnotekstowym (w całym opisie) fragment z tytułu ksiażki Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 4 pozycje należące do serii: Seria Psychologii Społecznej Filia nr 11 Niepewność i zakłopotanie : o pokonywaniu niechcianych uczućTyt. oryg.: "Embarrassment". AUTOR:Miller, Rowland S.POZ/ODP:Rowland S. Miller ; przekł. Izabela Sowa.ADRESWYDAWNICZY:Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 1999. SERIA:Seria Psychologii Społecznej. HASŁA:Zakłopotanie OPISFIZYCZNY:237 s. ; 24 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100030459030459 UWAGI:Tyt. oryg.: Embarrassment : poise and peril in everyday life, 1996. Bibliogr. s. 216-231. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 10 Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktykaInny tytuł: "Influence. Science and practice ". AUTOR:Cialdini, Robert B.POZ/ODP:Robert Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke.ADRESWYDAWNICZY:Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2003. SERIA:Seria Psychologii Społecznej HASŁA:Socjotechnika - podręcznikStosunki interpersonalne - podręcznik WYDANIE:Wyd. 4 nowe uzup OPISFIZYCZNY:271, [1] s. : 1 faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm. SYGNATURA:316 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11000041332541332 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego. UWAGI:Tyt. oryg.: "Influence. Science and Practice", 2001. Indeksy. Bibliogr. s. 247-262. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktykaInny tytuł: "Influence. Science and practice ". AUTOR:Cialdini, Robert B.POZ/ODP:Robert Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke.ADRESWYDAWNICZY:Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2003. SERIA:Seria Psychologii Społecznej HASŁA:Socjotechnika - podręcznikStosunki interpersonalne - podręcznik WYDANIE:Wyd. 4 nowe uzup OPISFIZYCZNY:271, [1] s. : 1 faks., fot., rys., wykr. ; 24 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200065680165680 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego. UWAGI:Tyt. oryg.: "Influence. Science and Practice", 2001. Indeksy. Bibliogr. s. 247-262. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 4 Wywieranie wpływu przez grupy : psychologia relacjiTyt. oryg.: "Intergroup relations". AUTOR:Stephan, Walter G. [>>] Kacmajor, Magdalena. Tł.Stephan, Cookie White. POZ/ODP:Walter G. Stephan, Cookie W. Stephan ; przekł. Magdalena Kacmajor.ADRESWYDAWNICZY:Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 1999. SERIA:Seria Psychologii Społecznej HASŁA:Psychologia społecznaRelacje międzyludzkieŚwiadomość społeczna FORMAGATUNEK:Książki. OPISFIZYCZNY:214 s. ; 24 cm. SYGNATURA:316 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10400030673230673 UWAGI:Bibliogr. s. 178-208. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW>ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE