KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 3 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Marketing - podręcznik Filia nr 3 Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy AUTOR:Garbarski, Lechosław.POZ/ODP:Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. TEMATYKA:* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki OPISFIZYCZNY:612 s. : wykr. ; 24 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300040304540304 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 3 MarketingOryg.: "Marketing". POZ/ODP:Krzysztof Przybyłowski [et al. ; przeł. z ang. Piotr Gumola et al.]. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "ABC", cop. 1998. HASŁA:Marketing - podręcznik WYDANIE:Pierwsza polska edycja. OPISFIZYCZNY:XXIV, 726 s. : 28 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300042737942737 UWAGI:Oryg. : "Marketing" 1997. Indeksy. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 3 Podstawy marketingu AUTOR:Kramer, TeodorPOZ/ODP:Teodor Kramer. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1999. HASŁA:Marketing - podręcznik akademicki WYDANIE:Wyd. 2 zm. OPISFIZYCZNY:218, [2] s. : il. ; 21 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300043031743031 UWAGI:Bibliogr. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE