KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 3 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Grafika komputerowa Filia nr 3 Grafika komputerowa : metody i narzędzia : praca zbiorowa POZ/ODP:pod red. Jana Zabrodzkiego ; [aut. Jerzy Chrząszcz et al.].ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwa Naukowo-Techniczne, 1994. TEMATYKA:* Grafika komputerowa - podręcznik - Grafika komputerowa podręcznik OPISFIZYCZNY:620 s., [8] s. fot. kolor. : rys., wykr. ; 25 cm. SYGNATURA:004 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300037870137870 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 3 Grafika komputerowa : samouczek AUTOR:Murray, Kathy.POZ/ODP:Kathy Murray. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Intersoftland, 1993. TEMATYKA:* Grafika komputerowa - podręcznik - Grafika komputerowa podręcznik SYGNATURA:004 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300049692449692 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 3 Lekcje rysowania i malowania fantasy : grafika komputerowaTyt. oryg.: "Drawing & painting fantasy figures". AUTOR:Cowan, Finlay.POZ/ODP:Finlay Cowan ; [tłumaczenie Ewa Romkowska].ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2007. HASŁA:Grafika komputerowaMalarstwo (szt.plast.) - technikaRysunek - technikaPoradniki OPISFIZYCZNY:128 s. : il. (w tym kolor.), rys. ; 28 cm. SYGNATURA:71/78(D) KOD KRESKOWYINWENTARZ:10300063932163932 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Podręcznik uczący, jak rysować i malować bohaterów i scenerię świata fantasy: herosów, czarodziejów, elfy, hobbitów, potwory, zamki i fantastyczne krajobrazy. Zawiera szczegółowe infarmacje o potrzebnych narzędziach i materiałach - od papieru i ołówków po oprogramowanie komputerowe, umożliwiające tworzenie efektów specjalnych. Pokazuje, jak wykorzystać sztukę cyfrową do animacji i jak poprawnie stosować zasady perspektywy linearnej. Autor jest artystą i reżyserem filmów animowanych oraz gier komputerowych. UWAGI:Indeks. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE