Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy.
"Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn.
UWAGI:
Wyd. 2 odnosi się do oryg. Tyt. oryg.: "Search engine visibility" 2008. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W SIECI ROBI SIĘ TŁOCZNO. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...
CZŁOWIEK JEST ISTOTĄ WYGODNĄ. Zwłaszcza gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem. Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę — a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!
SZTUKA UŻYTKOWA W INTERNECIE: • Co daje dobre usability? • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne? • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano? • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce? • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe? • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić? • Dlaczego mapa strony jest tak istotna? • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?
UWAGI:
Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni