KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 3
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : obszary sporów, poszukiwań, wyzwań i doświadczeń w kontekście zmian oświatowych
POZ/ODP:
red. nauk. Danuta Waloszek.
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków : Centrum Edukacyjne Bliz˙ej Przedszkola, 2010.
HASŁA:
Nauczanie początkowe - Polska - od 1989 r. Nauczyciele nauczania początkowego - Polska - od 1989 r. Nauczyciele przedszkoli - Polska - od 1989 r. Wychowanie przedszkolne - Polska - od 1989 r. OPIS FIZYCZNY:
215 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
103000603094
60309
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Nauczyciel wobec współczesnych wyzwań i konieczności Nauczycielska tożsamość zawodowa jako konstrukt negocjowany społecznie, czyli o pozorach podmiotowości nauczyciela wczesnej edukacji Poziomy rozumienia własnego nauczycielstwa Etyczność i profesjonalizm nauczyciela dzieci Nauczyciel przedszkolny - jaki powinien być? Wymagania stawiane nauczycielom Obraz dziecka funkcjonujący w nowych dokumentach programowych Wrażliwość teoretyczna nauczyciela - stare czy nowe dyskursy pedagogiczne? Problemy z upowszechnieniem edukacji przedszkolnej w Polsce Jaka szkoła dla dzieci sześcioletnich po reformie? Nauczyciel najmłodszych uczniów w kontekście społecznej debaty o kształt edukacji dzieci 6-letnich. Rodzice jako pierwsi nauczyciele. Partnerzy, petenci czy zło konieczne? Meandry ochrony dziecka i dzieciństwa. Kilka refleksji nauczyciela akademickiego Argumenty na rzecz nauczyciela poszukującego UWAGI:
Na okł.: "Bliz˙ej Przedszkola : wychowanie i edukacja". Bibliogr. przy rozdz.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 5
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : obszary sporów, poszukiwań, wyzwań i doświadczeń w kontekście zmian oświatowych
POZ/ODP:
red. nauk. Danuta Waloszek.
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków : Centrum Edukacyjne Bliz˙ej Przedszkola, 2010.
HASŁA:
Nauczanie początkowe - Polska - od 1989 r. Nauczyciele nauczania początkowego - Polska - od 1989 r. Nauczyciele przedszkoli - Polska - od 1989 r. Wychowanie przedszkolne - Polska - od 1989 r. OPIS FIZYCZNY:
215 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
105000739940
73994
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Nauczyciel wobec współczesnych wyzwań i konieczności Nauczycielska tożsamość zawodowa jako konstrukt negocjowany społecznie, czyli o pozorach podmiotowości nauczyciela wczesnej edukacji Poziomy rozumienia własnego nauczycielstwa Etyczność i profesjonalizm nauczyciela dzieci Nauczyciel przedszkolny - jaki powinien być? Wymagania stawiane nauczycielom Obraz dziecka funkcjonujący w nowych dokumentach programowych Wrażliwość teoretyczna nauczyciela - stare czy nowe dyskursy pedagogiczne? Problemy z upowszechnieniem edukacji przedszkolnej w Polsce Jaka szkoła dla dzieci sześcioletnich po reformie? Nauczyciel najmłodszych uczniów w kontekście społecznej debaty o kształt edukacji dzieci 6-letnich. Rodzice jako pierwsi nauczyciele. Partnerzy, petenci czy zło konieczne? Meandry ochrony dziecka i dzieciństwa. Kilka refleksji nauczyciela akademickiego Argumenty na rzecz nauczyciela poszukującego UWAGI:
Na okł.: "Bliz˙ej Przedszkola : wychowanie i edukacja". Bibliogr. przy rozdz.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 9
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : obszary sporów, poszukiwań, wyzwań i doświadczeń w kontekście zmian oświatowych
POZ/ODP:
red. nauk. Danuta Waloszek.
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków : Centrum Edukacyjne Bliz˙ej Przedszkola, 2010.
HASŁA:
Nauczanie początkowe - Polska - od 1989 r. Nauczyciele nauczania początkowego - Polska - od 1989 r. Nauczyciele przedszkoli - Polska - od 1989 r. Wychowanie przedszkolne - Polska - od 1989 r. OPIS FIZYCZNY:
215 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
109000549677 109000649957
54967 64995
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Nauczyciel wobec współczesnych wyzwań i konieczności Nauczycielska tożsamość zawodowa jako konstrukt negocjowany społecznie, czyli o pozorach podmiotowości nauczyciela wczesnej edukacji Poziomy rozumienia własnego nauczycielstwa Etyczność i profesjonalizm nauczyciela dzieci Nauczyciel przedszkolny - jaki powinien być? Wymagania stawiane nauczycielom Obraz dziecka funkcjonujący w nowych dokumentach programowych Wrażliwość teoretyczna nauczyciela - stare czy nowe dyskursy pedagogiczne? Problemy z upowszechnieniem edukacji przedszkolnej w Polsce Jaka szkoła dla dzieci sześcioletnich po reformie? Nauczyciel najmłodszych uczniów w kontekście społecznej debaty o kształt edukacji dzieci 6-letnich. Rodzice jako pierwsi nauczyciele. Partnerzy, petenci czy zło konieczne? Meandry ochrony dziecka i dzieciństwa. Kilka refleksji nauczyciela akademickiego Argumenty na rzecz nauczyciela poszukującego UWAGI:
Na okł.: "Bliz˙ej Przedszkola : wychowanie i edukacja". Bibliogr. przy rozdz.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępne są 2 egzemplarze. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 11
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : obszary sporów, poszukiwań, wyzwań i doświadczeń w kontekście zmian oświatowych
POZ/ODP:
red. nauk. Danuta Waloszek.
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków : Centrum Edukacyjne Bliz˙ej Przedszkola, 2010.
HASŁA:
Nauczanie początkowe - Polska - od 1989 r. Nauczyciele nauczania początkowego - Polska - od 1989 r. Nauczyciele przedszkoli - Polska - od 1989 r. Wychowanie przedszkolne - Polska - od 1989 r. OPIS FIZYCZNY:
215 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
111000397400
39740
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Nauczyciel wobec współczesnych wyzwań i konieczności Nauczycielska tożsamość zawodowa jako konstrukt negocjowany społecznie, czyli o pozorach podmiotowości nauczyciela wczesnej edukacji Poziomy rozumienia własnego nauczycielstwa Etyczność i profesjonalizm nauczyciela dzieci Nauczyciel przedszkolny - jaki powinien być? Wymagania stawiane nauczycielom Obraz dziecka funkcjonujący w nowych dokumentach programowych Wrażliwość teoretyczna nauczyciela - stare czy nowe dyskursy pedagogiczne? Problemy z upowszechnieniem edukacji przedszkolnej w Polsce Jaka szkoła dla dzieci sześcioletnich po reformie? Nauczyciel najmłodszych uczniów w kontekście społecznej debaty o kształt edukacji dzieci 6-letnich. Rodzice jako pierwsi nauczyciele. Partnerzy, petenci czy zło konieczne? Meandry ochrony dziecka i dzieciństwa. Kilka refleksji nauczyciela akademickiego Argumenty na rzecz nauczyciela poszukującego UWAGI:
Na okł.: "Bliz˙ej Przedszkola : wychowanie i edukacja". Bibliogr. przy rozdz.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 12
Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna : obszary sporów, poszukiwań, wyzwań i doświadczeń w kontekście zmian oświatowych
POZ/ODP:
red. nauk. Danuta Waloszek.
ADRES WYDAWNICZY:
Kraków : Centrum Edukacyjne Bliz˙ej Przedszkola, 2010.
HASŁA:
Nauczanie początkowe - Polska - od 1989 r. Nauczyciele nauczania początkowego - Polska - od 1989 r. Nauczyciele przedszkoli - Polska - od 1989 r. Wychowanie przedszkolne - Polska - od 1989 r. OPIS FIZYCZNY:
215 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
112000645959
64595
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Nauczyciel wobec współczesnych wyzwań i konieczności Nauczycielska tożsamość zawodowa jako konstrukt negocjowany społecznie, czyli o pozorach podmiotowości nauczyciela wczesnej edukacji Poziomy rozumienia własnego nauczycielstwa Etyczność i profesjonalizm nauczyciela dzieci Nauczyciel przedszkolny - jaki powinien być? Wymagania stawiane nauczycielom Obraz dziecka funkcjonujący w nowych dokumentach programowych Wrażliwość teoretyczna nauczyciela - stare czy nowe dyskursy pedagogiczne? Problemy z upowszechnieniem edukacji przedszkolnej w Polsce Jaka szkoła dla dzieci sześcioletnich po reformie? Nauczyciel najmłodszych uczniów w kontekście społecznej debaty o kształt edukacji dzieci 6-letnich. Rodzice jako pierwsi nauczyciele. Partnerzy, petenci czy zło konieczne? Meandry ochrony dziecka i dzieciństwa. Kilka refleksji nauczyciela akademickiego Argumenty na rzecz nauczyciela poszukującego UWAGI:
Na okł.: "Bliz˙ej Przedszkola : wychowanie i edukacja". Bibliogr. przy rozdz.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 13
Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela klas I-III w systemie zintegrowanym. (Cz. 2)Na dod. s. tyt.: "Organization and planning of pedagogical work for teachers of grades I-III in an integrated system ".
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 13
Organizacja i planowanie pracy pedagogicznej nauczyciela klas I-III w systemie zintegrowanym. Cz. 1Na dod. s. tyt.: "Organization and planning of pedagogical work for teachers of grades I-III in an integrated system ".
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW