KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Konsumenci ekonomia Filia nr 11 Jak oczarować klienta? : sztuka zjednywania sobie ludzi i budowania relacji wygrana-wygrana AUTOR:Batorski, Jan.POZ/ODP:Jan Batorski.ADRESWYDAWNICZY:Gliwice : Internetowe Wydawnictwo "Złote Myśli", cop. 2008. HASŁA:Konsumenci (ekonomia)Obsługa klientaTechniki sprzedażyPoradniki FORMAGATUNEK:Książki.. OPISFIZYCZNY:215 s. : il. ; 21 cm. SYGNATURA:658 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100046366246366 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Niektórzy nazywają to magią, inni wrodzonym talentem. Prawda jednak jak zwykle leży po środku. Sztuka sprzedaży nie jest bowiem czymś, z czym się rodzimy. Nie jest także czymś nadprzyrodzonym. A mimo to znasz zapewne wielu ludzi o których myślisz sobie czasami "Kurcze, jak on to robi?". I marzysz, aby być taki jak oni. Może już najwyższy czas na spełnienie marzeń? UWAGI:Bibliogr. s. 211-215. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 4 Sztuka przekonywania : jak rozmawiać, sprzedawać, negocjować AUTOR:Ignasik, Adam P.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "Medium", copyright 1994. TEMATYKA:AkwizycjaKonsumenci (ekonomia)Techniki sprzedażyPoradnik FORMAGATUNEK:Książki. Poradniki i przewodniki. DZIEDZINA:Psychologia POWSTANIE DZIEŁA:1994 r. OPISFIZYCZNY:142, [1] strona ; 20 cm. SYGNATURA:658 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10400032962532962 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Sztuka przekonywania potrzebna jest wszystkim: politykom i działaczom społecznym, dyrektorowi wielkiej firmy, sprzedawcy detalicznemu i akwizytorowi, lekarzom, nauczycielom i rodzicom. UWAGI:Oznaczenia odpowiedzialności: Adam P. Ygnasik [i. e. Ignasik]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Sztuka przekonywania : jak rozmawiać, sprzedawać, negocjować AUTOR:Ignasik, Adam P.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "Medium", copyright 1994. TEMATYKA:AkwizycjaKonsumenci (ekonomia)Techniki sprzedażyPoradnik FORMAGATUNEK:Książki. Poradniki i przewodniki. DZIEDZINA:Psychologia POWSTANIE DZIEŁA:1994 r. OPISFIZYCZNY:142, [1] strona ; 20 cm. SYGNATURA:658 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100041177941177 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Sztuka przekonywania potrzebna jest wszystkim: politykom i działaczom społecznym, dyrektorowi wielkiej firmy, sprzedawcy detalicznemu i akwizytorowi, lekarzom, nauczycielom i rodzicom. UWAGI:Oznaczenia odpowiedzialności: Adam P. Ygnasik [i. e. Ignasik]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE