KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Dziecko - rozwój psychofizyczny - zaburzenia Filia nr 2 Co się dzieje z moim dzieckiem? : zaburzenia rozwoju ruchowego i postrzegania : skutecznie usprawniajTyt. oryg.: "Was ist lost mit meinem Kind? : Bewegungsauffälligkeiten bei Kindern,". AUTOR:Pauli, Sabine.POZ/ODP:Sabine Pauli, Andrea Kisch ; z niem. tł. Maria Kaczorowska.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwo Lekarskie PZWL, cop. 2004. SERIA:Poradnik dla Rodziców HASŁA:Dziecko - rozwój psychofizyczny - zaburzeniaWydawnictwa popularne OPISFIZYCZNY:186 s. : fot., rys., tab. ; 21 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10200048065048065 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Co się dzieje z moim dzieckiem? To pytanie zadaje sobie wielu rodziców, których dziecko rozwija się inaczej niż jego rówieśnicy. Jeśli nie jesteś w stanie poradzić sobie z nadpobudliwością dziecka, które wierci się i nie może się skoncentrować, jeśli niepokoi Cię jego zła koordynacja ruchowa - ta książka jest przeznaczona dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak rozpoznać zaburzenia rozwoju ruchowego i postrzegania u dzieci od urodzenia do 7 roku życia, jakie zachowania dziecka jeszcze mieszczą się w normie, a jakie wymagają leczenia, poznasz najnowsze metody badania rozwoju motorycznego, psychicznego i społecznego dzieci oraz najnowocześniejsze rozwiązania terapeutyczne! Autorzy wyjaśniają związek między zaburzeniami ruchowymi i postrzegania a nauką. SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>WprowadzenieRozwój motoryczny, psychiczny i społeczny dzieci w wieku od 0 do 7 latZaburzenia rozwoju ruchowego i postrzegania u dzieci: trzy przykładyZaburzenia rozwoju ruchowego i postrzegania – przyczyny i rodzajeTwoje dziecko też jest takie: co możesz zrobić?Przegląd różnych metod terapeutycznychLeczenie w domu i w placówce ergoterapiiRuch – działanie – naukaRozwój zdolności plastycznych dzieckaObjaśnienia wybranych terminów ukytych w tekście UWAGI:Na okł. podtyt.: poradnik. Indeks. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 1 Dziecko z trudnościami w rozwoju POZ/ODP:pod redakcją naukową Stanisławy Mihilewicz.ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2005. HASŁA:Dziecko niepełnosprawne - rehabilitacjaDziecko - rozwój psychofizyczny - zaburzenia WYDANIE:Wyd. 2. OPISFIZYCZNY:154, [2] s. : il. kolor. ; 24 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10100056264956264 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>W książce poruszane są m. in. zagadnienia autyzmu wczesnodziecięcego, nadpobudliwości psychoruchowej, współwystępowania Zespołu Nadpobudliwości z Deficytem Uwagi u dzieci z dysleksją, występowania trudności w uczeniu się matematyki, edukacji i pomocy rodzinie dzieci z wadą słuchu, zagadnienia terapii i rehabilitacji dzieci niepełnosprawnych. Adresatami mogą być specjaliści pracujący na co dzień z dziećmi mającymi trudności w rozwoju, rodzice, studenci oraz wykładowcy kierunku - pedagogika specjalna. UWAGI:Bibliogr. przy pracach. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Dziecko z zaburzeniami w rozwoju : konteksty diagnostyczne i terapeutyczne POZ/ODP:pod red. nauk. Beaty Cytowskiej i Barbary Winczury.ADRESWYDAWNICZY:Kraków : "Impuls", 2005. HASŁA:Dziecko - psychoterapiaDziecko - rozwój psychofizyczny - zaburzenia - diagnostyka - metodyDziecko - rozwój psychofizyczny - zaburzenia - zapobieganie i leczenie OPISFIZYCZNY:308 s : il., rys., wykr. ; 24 cm. SYGNATURA:159.9 B159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:1110003185971110003186033185931860 UWAGI:Bibliogr. przy rozdz. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępne są 2 egzemplarze.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE