KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 13
Pan Tadeusz
Proces
Tytuł oryginału: "Prozess".
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, copyright 2011. | ||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Proza. Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 19142011- r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie 2. rozszerzone i uzupełnione. | ||||
OPIS | 165 stron : ilustracje ; 22 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.112.2(436)-3 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 113000224960 | 22496 | |||
ODBIORCY: | Szkoły ponadgimnazjalne. | ||||
UWAGI: | Tytuł oryginału: Der Prozess. Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Proces
Tytuł oryginału: "Prozess".
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, copyright 2011. | ||||
SERIA: | |||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Proza. Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
ZAKRES CZASOWY: | 1914 r. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 19252011- r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie 2. rozszerzone i uzupełnione. | ||||
OPIS | 165 stron : ilustracje ; 22 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.112.2-3 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 113000186831 | 18683 | |||
ODBIORCY: | Szkoły ponadgimnazjalne. | ||||
UWAGI: | Tytuł oryginału: Der Prozess. Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, szczegółowe opracowanie, streszczenie. Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Przygody Tomka Sawyera
Tytuł oryginału: "Adventures of Tom Sawyer".
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, 2010. | ||||
SERIA: | |||||
TEMATYKA: |
| ||||
FORMA | Książki. Proza. Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 18762012- r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie 2. rozszerzone i uzupełnione. | ||||
OPIS | [2], 210 stron : ilustracje ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 113000192900 | 19290 | |||
ODBIORCY: | Dzieci. 9-13 lat. Szkoły podstawowe. | ||||
UWAGI: | Tytuł oryginału: The adventures of Tom Sawyer. Na książce pseudonim autora, nazwa: Samuel Langhorne Clemens. Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, [>>] | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Na kartę 056160 od dnia 2024-05-06 | ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Szewcy
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, 2011 | ||||
SERIA: | |||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Dramat (rodzaj). Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 19312015-1934 r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie 2. rozszerzone i uzupełnione. | ||||
OPIS | 96 stron : ilustracje ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.162.1-2 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 113000186954 | 18695 | |||
ODBIORCY: | Szkoły ponadgimnazjalne. | ||||
UWAGI: | Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, cytaty, które warto znać, streszczenie. Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Tajemniczy ogród
Tytuł oryginału: "Secret garden".
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, 2011 | ||||
SERIA: | |||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Proza. Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 19112012- r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie 2. rozszerzone i uzupełnione. | ||||
OPIS | 232 strony : ilustracje ; 22 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 113000200230 | 20023 | |||
ODBIORCY: | Dzieci. 9-13 lat. Szkoły podstawowe. | ||||
UWAGI: | Tytuł oryginału: The secret garden. Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, cytaty, które warto znać, streszczenie. Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Na kartę 055803 od dnia 2024-04-22 | ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
W pustyni i w puszczy
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, 2005. | ||||
TEMATYKA: |
| ||||
FORMA | Książki. Proza. Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
ZAKRES CZASOWY: | 1884-1885 r. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 19112003- r. | ||||
OPIS | 288 stron : ilustracje ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: |
| ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 113000074497 | 7449 | |||
ODBIORCY: | 9-13 lat. Dzieci. Szkoły podstawowe. | ||||
UWAGI: | Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
|