KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 12 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Dzieci niepełnosprawne Filia nr 12 Dzieci i młodzież z niepełnosprawnością intelektualną w systemie edukacji TWÓRCY:Pokaż informacje [>>] Buchnat, Marzena Red.Tylewska-Nowak, Beata Red.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Difin, 2012. SERIA:Engram TEMATYKA:Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną - nauczanieMłodzież z niepełnosprawnością intelektualną - nauczanieNauczanie upośledzonych umysłowoNauczanie ustawiczneDzieci niepełnosprawne - nauczanieNauczanieNiepełnosprawność intelektualnaNiepełnosprawność intelektualna - psychologia FORMAGATUNEK:Książki. OPISFIZYCZNY:148 s. : il. ; 23 cm. SYGNATURA:37 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200076814676814 UWAGI:Bibliogr. przy rozdz.Oznaczenia odpowiedzialności: pod red. Marzeny Buchnat, Beaty Tylewskiej-Nowak. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Dzieci z zaburzeniami łączonymi : trudne ścieżki rozwoju TWÓRCY:Pokaż informacje [>>] Winczura, Barbara (1969- ) Red.ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2012. TEMATYKA:Dziecko z zespołem Aspergera - psychoterapiaDziecko z zespołem Aspergera - rozwój psychofizycznyZespół AspergeraZaburzenia rozwoju dziecka uogólnioneZaburzenia rozwoju dziecka - diagnostykaDzieci niepełnosprawneWspółwystępowanie chorób FORMAGATUNEK:Książki. WYDANIE:Wydanie I. OPISFIZYCZNY:312 s. : il. ; 24 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200076811576811 UWAGI:Bibliogr. przy rozdz.Oznaczenia odpowiedzialności: red. nauk. Barbara Winczura. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Postępowanie wychowawcze w upośledzeniu umysłowym AUTOR:Brauner, AlfredPOZ/ODP:Alfred i Françoise Brauner ; tł. Rafał Gałkowski. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1995. HASŁA:Dzieci niepełnosprawne umysłowo - edukacjaWychowanie w rodziniePoradniki OPISFIZYCZNY:239, [1] s. : il. ; 21 cm. SYGNATURA:37 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200064077064077 SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>Przedmowa do wydania polskiegoWstępRozdział I. Specyficzne cechy uczenia się występujące u dzieci upośledzonych umysłowo i autystycznych1. Dorosły wobec poziomu „zero"1.1. Pozornie nielogiczne początki - przerwać obojętność1.2. Inna forma działania - śmiesznośćRozdział II. Podstawowe zajęcia wychowawcze2. Postępowanie wychowawcze w zajęciach rytmiczno-muzycznych3. Wypracowanie mowy i języka (demutyzacja)4. Ćwiczenia praksji ręki5. Poprzez taniec6. ZabawkiRozdział III. „Pierwsze kroki" w uczeniu się7. Zdobywanie niezależności7.1. Higiena osobista7.2. Jedzenie7.3. Kontrolowanie zwieraczy (wypróżnienie)7.4. Ubieranie się7.5. Poruszanie się po ulicy8. Kształcenie percepcji9. Nauka manipulowania9.1. Naklejanie - kalkomania9.2. Nawlekanie perełek9.3. Dziurkowanie9.4. Kolorowanie9.5. Ciecie i wycinanie9.6. Początki tkania9.7. Początki szycia9.8. Puzzle i układanki9.9. Początki modelowaniaRozdział IV. Dziecko f jego ciało10. Nabywanie schematu ciała11. Wychowanie psychoruchowe i wychowanie fizyczne12. Początki pływania13. RównowagaRozdział V. Przygotowanie do szkoły14. Aktywność graficzna (grafizm)15. Początki czytania16. Początki liczeniaRozdział VI. Początki kształcenia zawodowego (młodzież)17. Praca w drewnie17.1. Zasady ogólne17.2. Szlifowanie17.3. Piłowanie drewna17.4. Piłowanie - przerzynanie z zastosowaniem pil18. Wbijanie gwoździ i zbijanie przedmiotów18.1. Przykręcanie śrub i wkrętów19. Rozpoczęcie pracy - introligatorstwoPodsumowanie DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE