KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 11 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Reklama - psychologia Filia nr 11 Psychologia zachowań konsumenckich AUTOR:Falkowski, Andrzej [>>] Tyszka, Tadeusz (1939- ). POZ/ODP:Andrzej Falkowski, Tadeusz Tyszka.ADRESWYDAWNICZY:Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. HASŁA:Konsumenci (ekon.) - psychologiaMarketingReklama - psychologia WYDANIE:Wyd. 2 poszerz. OPISFIZYCZNY:424 s. : il. ; 24 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100053147753147 SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>1. Psychologia spostrzegania i zasady konstruowania reklam2. Strategie marketingowe w świetle procesów uczenia się3. Pamięć w reklamie4. Fałszywa pamięć konsumenta5. Motywacja i emocje w marketingu6. Podstawy konsumenckie7. Psychograficzna segmentacja rynku8. Wpływ społeczny na zachowania konsumenckie9. Rozpoznawanie problemu decyzyjnego i poszukiwanie informacji10. Podejmowanie decyzji: kupowanie refleksyjne11. Kupowanie powtarzane i przywiązanie do marki12. Kupowanie nieplanowane - reakcje na zabiegi marketingowe13. Reakcja konsumentów na cenę14. Dysonans pozazakupowy i satysfakcja pozazakupowa15. Sprzedawcy16. Znak towarowy. UWAGI:Bibliogr. s. [383]-397. - Indeksy. - Słownik. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Psychologiczne mechanizmy reklamy AUTOR:Doliński, DariuszPOZ/ODP:Dariusz Doliński.ADRESWYDAWNICZY:Gdańsk ; Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2008. HASŁA:Reklama - psychologia WYDANIE:Wyd. 2. OPISFIZYCZNY:320 s. : il. ; 25 cm. SYGNATURA:659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100052203152203 UWAGI:Na okł. podtyt.: język i nastrój reklamy, iluzja odporności na jej działanie, faktyczne zachowania konsumenckie. Bibliogr. s. 288-310. Indeksy. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Reklama a umysł konsumenta : co działa, co nie działa i dlaczegoTyt. oryg.: "Advertising and the mind of the consumer ". AUTOR:Sutherland, Max. [>>] Kranas, Grażyna. Tł.Sylvester, Alice K. POZ/ODP:Max Sutherland, Alice K. Sylvester ; przekł. Grażyna Kranas.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. HASŁA:Konsumenci (ekon.) - psychologiaReklama - psychologia OPISFIZYCZNY:257, [2] s. : il. ; 24 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100052202452202 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE