Self-regulation : nie ma niegrzecznych dzieci : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę "Nie ma niegrzecznych dzieci : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę"
Razem z przedszkolakami Kubą i Lenką oraz ich przyjaciółmi odkryj proste sposoby na powrót do równowagi, gdy emocje biorą górę.
Poznaj historie, które pokazują, że nie ma niegrzecznych dzieci - są tylko takie, którym skończyło się paliwo, czyli energia niezbędna do radzenia sobie z rozmaitymi bodźcami.
Opowiadania dotyczą powszechnych trudności, takich jak: - marudzenie przy wychodzeniu do przedszkola, - problemy w kontaktach z dawno niewidzianymi osobami, - zazdrość o rodzeństwo, - kłótnie z rówieśnikami, - drażliwość po dniu pełnym wrażeń, - unikanie mycia rąk, - kłamanie, - kłopoty z ubieraniem się.
Opowiadania uzupełnione są przez części dla dorosłych opiekunów. Powstały one we współpracy z dr Jagodą Sikorą, psychologiem dziecięcym i facylitatorką podejścia Self-Reg. Pomogą ci zrozumieć, skąd biorą się trudności dziecka, i wesprzeć najmłodszych tak, aby radzili sobie coraz lepiej i rozwijali zdolność do samoregulacji (ang. self-regulation), czyli przywracania równowagi w obliczu stresorów.
Po ogromnym sukcesie książki Self-Regulation. Opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę czas na nowe wyzwania i nowe wskazówki!
UWAGI:
Oznaczenia odpowiedzialności: Agnieszka Stążka-Gawrysiak ; ilustracje Anna Teodorczyk ; [redakcja merytoryczna dr Jagoda Sikora].
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 061994 od dnia 2024-04-20 Wypożyczona, do dnia 2024-06-19
Self-regulation : szkolne wyzwania : opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę "Szkolne wyzwania " "Opowieści dla dzieci o tym, jak działać, gdy emocje biorą górę "
SZKOLNE WYZWANIA WYMAGAJĄ SZCZEGÓLNEJ UWAGI. NAUCZ DZIECKO, JAK SOBIE RADZIĆ, GDY EMOCJE BIORĄ GÓRĘ, A WSZYSTKO WOKÓŁ SIĘ ZMIENIA.
Poznaj historie, które mogą się przytrafić każdemu dziecku w wieku wczesnoszkolnym, jego rodzeństwu i opiekunom. Dowiedz się, jak sobie radzić z powszechnymi trudnościami takimi jak: - organizacja zdalnej nauki w czasie pandemii, - odreagowywanie emocji po powrocie ze szkoły, - niska samoocena i niechęć do odrabiania prac domowych, - dokuczanie ze strony rówieśników, - silne emocje i zmiana zachowania związane z graniem w gry komputerowe.
Teksty dla dorosłych opiekunów pomagają zrozumieć trudności dziecka i wesprzeć je tak, aby radziło sobie coraz lepiej i rozwijało zdolność do samoregulacji (ang. self-regulation), czy przywracania równowahi w obliczu stresorów. Powstały one we współpracy z dr Jagodą Sikorą, psychologiem dziecięcym i facylitatorka podejścia Self-Reg.