KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 11 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki Filia nr 11 Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy AUTOR:Garbarski, Lechosław.POZ/ODP:Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. TEMATYKA:* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki OPISFIZYCZNY:612 s. : wykr. ; 24 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100023137723137 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Marketing AUTOR:Garbarski, LechosławPOZ/ODP:Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1993 TEMATYKA:* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki WYDANIE:Wyd. 3. OPISFIZYCZNY:373, [3] s. : rys., wykr. ; 21 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100019867019867 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Podstawy marketingu AUTOR:Kramer, TeodorPOZ/ODP:Teodor Kramer. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Państ. Wydaw. Ekonomiczne, 1995. TEMATYKA:* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki WYDANIE:Wyd. 3. OPISFIZYCZNY:196, [4] s. : rys., wykr. ; 21 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100023147623147 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE