KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 11 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Mężczyzna - socjologia Filia nr 11 Drań na kanapie czyli Co 27 mężczyzn myśli o miłości, rozstaniach, ojcostwie i wolnościTyt. oryg.: "Bastard on the couch ". AUTOR:Jones, DanielPOZ/ODP:Daniel Jones ; z ang. przeł. Wojciech Mitura.ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Drzewo Babel, cop. 2008. HASŁA:Mężczyzna - psychologiaMężczyzna - socjologia - Stany Zjednoczone - od 1989 r.Stany Zjednoczone - socjologia - od 1989 r.AntologiePamiętniki amerykańskie - od 1989 r. OPISFIZYCZNY:300, [4] s. ; 21 cm. SYGNATURA:821.111(73)-3 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100036420436420 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Drań na kanapie - dalszy ciąg Jędzy w domu, czy raczej para do niej - właśnie znalazł się w waszych rękach, a kto uważa, że mężczyźni "nie myślą", "nie potrafią wyrażać tego, co czują", "są kompletnie ciemni", będzie może musiał odszczekać swoje słowa, kiedy zagłębi się w lekturze. UWAGI:Tyt. oryg.: "The bastard on the couch" 2004. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Jaki jest chłopak? : dyskurs męskości w piśmie dla trzynastolatek AUTOR:Dobrołowicz, Justyna.POZ/ODP:Justyna Dobrołowicz.ADRESWYDAWNICZY:Kielce : Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego, 2010. HASŁA:Chłopcy - socjologiaMężczyzna - socjologiaTożsamość płciowa - socjologiaCzasopisma dla dziewcząt polskie - historia - 21 w.Publicystyka polska - tematyka - 21 w. OPISFIZYCZNY:160 s. ; 21 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100041184741184 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Dyskurs męskości toczy się dziś na różnych poziomach i na różne sposoby; w prezentowanej publikacji poddano analizie dyskurs męskości w piśmie "13. Magazyn Szczęśliwej Nastolatki", adresowanym do dziewcząt stojących u progu dorosłości. W tym okresie życia zaczyna się wyraźne zainteresowanie płcią przeciwną, krystalizują się podstawy relacji damsko-męskich, pojawia się ciekawość chłopca jako partnera życiowego. UWAGI:Bibliogr. s. 151-160. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 11 Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej AUTOR:Gardian, Renata.POZ/ODP:Renata Gardian.ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. HASŁA:Kobieta - socjologia - Polska - od 1989 r.Mężczyzna - socjologia - Polska - od 1989 r.Prostytucja - socjologia - Polska - od 1989 r.Sponsoring - socjologia - Polska - od 1989 r.Kraków (woj. małopolskie) - socjologia - od 1989 r.Warszawa - socjologia - od 1989 r. OPISFIZYCZNY:169 s. ; 24 cm. SYGNATURA:316 B KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100037795237795 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki sponsorskie.Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie. UWAGI:Bibliogr. s. 163-166. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE