KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 10 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje o tematyce: Marketing - podręcznik akademicki Filia nr 10 Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy AUTOR:Garbarski, Lechosław.POZ/ODP:Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek. ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 1996. TEMATYKA:* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki OPISFIZYCZNY:612 s. : wykr. ; 24 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11000030967330967 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 10 Podstawy marketingu : praca zbiorowa POZ/ODP:pod red. Jerzego Altkorna ; aut. J. Altkorn [i in.]. ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Instytut Marketingu, 2001. HASŁA:Marketing - podręcznik akademicki WYDANIE:Wyd. 3 zm. i poszerz OPISFIZYCZNY:436 s. : rys., wykr. ; 24 cm. SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11000039506539506 UWAGI:Bibliogr. s. 429-436. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 10 Podstawy marketingu POZ/ODP:pod red. Jerzego Altkorna. ADRESWYDAWNICZY:Kraków : Instytut Marketingu, 1994. TEMATYKA:* Marketing - podręcznik akademicki - Marketing podręcznik akademicki SYGNATURA:33 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11000042470342470 DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE