Książka wybitnych specjalistów w obszarze skutecznego komunikowania się: pokazuje, jak wiedza, motywacja i umiejętności wpływają na nasze zdolności komunikacyjne; przedstawia podstawowe zasady komunikacji oraz uczy, jak z nich korzystać w celu skuteczniejszego komunikowania się z innymi; omawia główne wyzwania i zagrożenia w różnych sytuacjach komunikacyjnych i wskazuje, jak pokonać trudności w tym zakresie, aby osiągnąć osobisty i zawodowy sukces.
Po co się złościć? Książka składa się, jak wszystkie w tej serii, z dwóch części: z ciekawego opowiadania i skierowanego do dzieci króciutkiego wykładu o zasadach prawidłowej komunikacji. Opowiadanie pokazuje dzieciom, skąd się bierze złość i do czego jest potrzebna. Wyjaśnia, że czasem jest ona uzasadniona, a czasem nie. Jak to odróżnić? Temu służy druga część książki, która omawia zjawisko złości, uczm jak nad nią zapanować i wyrażać w taki sposób, który nie krzywdzi nikogo.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Napisana przystępnym językiem próba wszechstronnego wyjaśnienia fenomenu tzw. prania mózgu. Autorka charakteryzuje sposoby (perswazja, podstęp, siła) i okolicz-ności, w jakich ludzie wpływają na myślenie i poglądy innych. Tłumaczy, jak "pranie" mózgu ma się do jego budowy i działania, i omawia wykorzystywanie tego zjawiska w reklamie, telewizji, polityce, edukacji.
UWAGI:
Bibliogr. s. 379-382. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni