KATALOG CENTRALNY KSIĄŻEK Przeszukiwanie po indeksie: autorskim (osobowym) tytułowym tematycznym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 3 pozycje w odpowiedzi na pytanie: Ali, Moi. Filia nr 11 Marketing i public relations w małej firmieTyt. oryg.: "Practical marketing in public relations for the small business". AUTOR:Ali, Moi. [>>] Rzychoń, Tomasz. Tł.POZ/ODP:Moi Ali ; [tł. Tomasz Rzychoń]. ADRESWYDAWNICZY:Gliwice : "Helion", cop. 2005. SERIA:Onepress Small Business HASŁA:Promocja handlowaPrzedsiębiorstwa małe i średnie - marketingPublic relationsPoradniki OPISFIZYCZNY:471 s. ; 21 cm. SYGNATURA:658 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11100045732645732 UWAGI:Indeks. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 9 Public relationsTyt. oryg.: "Effective public relations ". AUTOR:Ali, Moi.POZ/ODP:Moi Ali ; [tł. z ang. Hanna Turczyn-Zalewska].ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "Wiedza i Życie", 2002. SERIA:Poradnik Menedżera HASŁA:Public relations - poradnik OPISFIZYCZNY:71 s. : fot. kolor. ; 19 cm. SYGNATURA:656/659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:10900070504270504 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Wszystko, co trzeba wiedzieć o public relations jako jedynym z aspektów zarządzanie nowoczesną firmą.Omówienie technik promowania formy i utrzymania dobrego wizerunkuPraktyczne wskazówki, jak zorganizować kampanię reklamową, prezentację, imprezę i wystawę.Rady, jak wykorzystać kontakty z mediami, przygotować informacje prasowe i jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. UWAGI:Na okł. podtyt.: tworzenie wizerunku, promowanie firmy, prezentacje, kampanie, komunikaty, sponsoring, badania opinii, metody oceny, współpraca z mediami, imprezy i wystawy. Indeks. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 12 Public relationsTyt. oryg.: "Effective public relations ". AUTOR:Ali, Moi.POZ/ODP:Moi Ali ; [tł. z ang. Hanna Turczyn-Zalewska].ADRESWYDAWNICZY:Warszawa : "Wiedza i Życie", 2002. SERIA:Poradnik Menedżera HASŁA:Public relations - poradnik OPISFIZYCZNY:71 s. : fot. kolor. ; 19 cm. SYGNATURA:659 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11200068581868581 TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Wszystko, co trzeba wiedzieć o public relations jako jedynym z aspektów zarządzanie nowoczesną firmą.Omówienie technik promowania formy i utrzymania dobrego wizerunkuPraktyczne wskazówki, jak zorganizować kampanię reklamową, prezentację, imprezę i wystawę.Rady, jak wykorzystać kontakty z mediami, przygotować informacje prasowe i jak radzić sobie w sytuacjach kryzysowych. UWAGI:Na okł. podtyt.: tworzenie wizerunku, promowanie firmy, prezentacje, kampanie, komunikaty, sponsoring, badania opinii, metody oceny, współpraca z mediami, imprezy i wystawy. Indeks. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE