KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 11 CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 11
Pedagogika społeczna : człowiek w zmieniającym się świecie
POZ/ODP:
pod red. Tadeusza Pilcha i Ireny Lepalczyk.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Żak, 1998.
TEMATYKA:
* Pedagogika społeczna - Pedagogika społeczna
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
111000277801
27780
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 11
Pedagogika społeczna : człowiek w zmieniającym się świecie
POZ/ODP:
pod red. Tadeusza Pilcha i Ireny Lepalczyk.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Wydaw. "Żak", 1995.
HASŁA:
Pedagogika społeczna WYDANIE:
Wyd. 2 rozsz. i popr.
OPIS FIZYCZNY:
475 s. : il. ; 24 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
111000379567
37956
UWAGI:
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
Filia nr 11
Zasady badań pedagogicznych : strategie ilościowe i jakościowe
AUTOR:
Pilch, Tadeusz
POZ/ODP:
Tadeusz Pilch, Teresa Bauman ; rozdz. 6 oprac. Andrzej Radźko.
ADRES WYDAWNICZY:
Warszawa : Żak, cop. 2001.
HASŁA:
Pedagogika - metodologia Podręczniki akademickie WYDANIE:
(Wyd. 2 [i. e. 3] popr. i rozsz.).
OPIS FIZYCZNY:
372 s. ; 21 cm.
SYGNATURA:
37
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
111000309250
30925
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> Polecamy Państwu zupełnie nową wersję, znanego już podręcznika. Jest to książka niezbędna dla studentów, podejmujących badania z myślą o pisaniu prac: semestralnych, dyplomowych i magisterskich. Omawia szczegółowo cały proces, od przygotowania badań, ich przeprowadzenia, a najważniejsze, wyciągnięcie prawidłowych wniosków i wykorzystania ich w pracy. Jest to wreszcie książka sprawdzona przez kilka pokoleń studentów piszących swoje prace, o czym świadczyło jej olbrzymie powodzenie w ostatnich latach. Nowa, uwspółcześniona wersja, wprowadza wiele nowych elementów w tym modne w ostatnich latach badania jakościowe - ale zachowuje swoją prostą konstrukcję i jasność wypowiedzi - a więc to co było jednym z najmocniejszych atutów poprzedniej wersji.
SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >> Słowo wstępne Część I. FILOZOFICZNE I PRAGMATYCZNE POJĘCIA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 1. Elementy wiedzy o nauce i poznaniu naukowym 2. Terminy i pojęcia badań pedagogicznych Część II. STRATEGIE ILOŚCIOWE W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH 3. Metody badań pedagogicznych 4. Techniki badań pedagogicznych 5. Pomiar w badaniach pedagogicznych 6. Skuteczność metod statystycznych i warunki ich stosowania w badaniach pedagogicznych 7. Narzędzia badawcze. Konstrukcja i zastosowanie 8. Organizacja i etapy badań naukowych 9. Zasady opracowania materiałów badawczych 10. Formalne i pozaformalne warunki poprawności badań pedagogicznych Część III. STRATEGIE JAKOŚCIOWE W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH 11. Podstawowe założenia badań jakościowych 12. Rodzaje badań jakościowych 13. Metody zbierania materiałów badawczych 14. Opracowywanie danych jakościowych Indeks nazwisk. Indeks pojęć UWAGI:
Na s. 4 okł. błędny ISBN. Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
REZERWACJE:
OPERACJE:
CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU?
WYDRUK KATALOGÓW