POZ/ODP: | red. i wybór George R. R. Martin ; przeł. [z ang.] Krystyna Chodorowska. | |
ADRES WYDAWNICZY: | Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, cop. 2014. |
HASŁA: | - Antologie
- Opowiadanie amerykańskie - 20 w.
|
OPIS FIZYCZNY: | 650, [3] s. ; 21 cm. |
SYGNATURA: | 821.111(73)-3 |
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 111000438387 | 43838 |
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >>Istnieje tajemna historia świata. Po zakończeniu II wojny światowej Ziemię atakuje obcy wirus, użyczając grupce ocalałych ludzi pewnych niezwykłych mocy. Niektórych z nich - osoby obdarzone nadludzkimi zdolnościami fizycznymi lub mentalnymi - nazywa się asami. Innych - oszpeconych lub kalekich - określa się mianem dżokerów. Niektórzy z odmienionych wykorzystują swe talenty dla dobra ludzkości, inni zaś do czynienia zła. Dzikie karty opowiadają historię ich wszystkich. |
ZAWIERA: Pokaż zawartość >> - Trzydzieści minut nad Broadwayem! / Howard Waldrop.
- Śpioch / Roger Zelazny.
- Świadek / Walter Jon Williams.
- Procedura łamania / Melinda M. Snodgrass.
- Interludium nr 1 / Elizabeth H. Crofton.
- Kapitan Katoda i tajemniczy as / Michael Cassutt.
- Powers / David D. Levine.
- Chwile w życiu żółwia / George R. R. Martin. Interludium nr 2. / George R. R. Martin.
- Długa, mroczna noc Fortunata / Lewis Shiner.
- Transformacje / Victor Milan.
- Interludium nr 3 / Tom Wolfe.
- Głęboko w dole / Edward Bryant i Leanne C. Harper.
- Interludium nr 4 / Dr Hunter S. Thompson.
- Sznurki / Stephen Leigh. Interludium nr 5. / George R. R. Martin.
- Zjawa nawiedza Manhattan / Carrie Vaughn.
- Nadchodzi łowca / John J. Miller.
- Epilog: Trzecie pokolenie / Lewis Shiner.
|
UWAGI: | Stanowi 1 cz. cyklu.
|
SERIA: Dzikie karty stanowią >>
| [Pokaż pozycje serii] | |
Tom 1 Dzikie karty Tyt. oryg.: "Wild cards I, ". |
Istnieje tajemna historia świata. Po zakończeniu II wojny światowej Ziemię atakuje obcy wirus, użyczając grupce ocalałych ludzi pewnych niezwykłych mocy. Niektórych z nich - osoby obdarzone nadludzkimi zdolnościami fizycznymi lub mentalnymi - nazywa się asami. Innych - oszpeconych lub kalekich - określa się mianem dżokerów. Niektórzy z odmienionych wykorzystują swe talenty dla dobra ludzkości, inni zaś do czynienia zła. Dzikie karty opowiadają historię ich wszystkich. | |
Tom 2 Wieża asów Tyt. oryg.: "Wild cards II : aces high,". |
Gdy po II wojnie światowej obcy wirus zaatakował ludzkość, garstka ocalonych zdobyła nadnaturalne moce. Dzikie karty opowiadają ich historię.Wszystko zaczęło się w roku 1946, gdy nad nowojorskim niebem uwolniono niezwykłego wirusa dzikiej karty, zdolnego do przekształcania genów. Stworzył on obdarzonych potężnymi mocami asów oraz dziwacznych, zniekształconych dżokerów. Po trzydziestu latach przed ocalonych dotknął nowy koszmar Z otchłani kosmosu przybywa Rój - śmiertelne zagrożenie zdolne zniszczyć całą planetę. Asowie i dżokerzy muszą zapomnieć o wzajemnej nienawiści, by stanąć do bitwy, której nie mogą przegrać.Wśród autorów Wieży asów znajdziemy prawdziwych "gigantów" literatury science fiction i fantasy: George’a R. R. Martina, Rogera Zelazny’ego, Pat Cadigan czy Waltera Jona Williamsa. |
|
DOSTĘPNOŚĆ: | Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni | |
|
REZERWACJE: OPERACJE: | |