KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 1
Kordian : część pierwsza trylogii : spisek koronacyjny
Kordian : część pierwsza trylogii : spisek koronacyjny
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, 2011. | ||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Dramat (rodzaj). Książki. Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
ZAKRES CZASOWY: | 1833 r. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 18332011- r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie 2. rozszerzone i uzupełnione. | ||||
OPIS | 128 stron : ilustracje, 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.162.1-2 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 101000370459 | 37045 | |||
ODBIORCY: | Szkoły ponadgimnazjalne. | ||||
UWAGI: | Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, cytaty, które warto znać, streszczenie. Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
WYPOŻYCZYŁ: | Na kartę 041259 od dnia 2024-01-13 | ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Kordian : część pierwsza trylogii : spisek koronacyjny
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, copyright 2021. | ||||
SERIA: | Lektura : opracowanie polecane przez nauczycieli i egzaminatorów | ||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Dramat (rodzaj). Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
ZAKRES CZASOWY: | 1799-1829 r. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 1833 r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie V zaktualizowane. | ||||
OPIS | 132 strony : ilustracje ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.162.1-2 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 101000370428 | 37042 | |||
ODBIORCY: | Szkoły średnie. | ||||
UWAGI: | W obrębie wydania część nakładu z datą copyrightu 2022, 2023. Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, szczegółowe opracowanie, streszczenie. [>>] | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Kordian : część pierwsza trylogii : spisek koronacyjny
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Juliusz Słowacki ; opracował Wojciech Rzehak. | ||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, 2006. | ||||
SERIA: | |||||
HASŁA: | |||||
FORMA | Książki.. Dramat (rodzaj). Publikacje dydaktyczne.. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
ZAKRES CZASOWY: | Lata: 1833. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 18332003- r. | ||||
OPIS | 127 stron : ilustracje ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.162.1-2 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 101000370442 | 37044 | |||
ODBIORCY: | Gimnazja.. Szkoły ponadgimnazjalne.. | ||||
UWAGI: | Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, cytaty, które warto znać, streszczenie. Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Korespondencja : z faksymiliami listów i wierszy, fotografiami oraz aneksem zawierającym nieznane wypowiedzi Herberta o Miłoszu i Miłosza o Herbercie, a także komentarze Katarzyny Herbertowej i Marka Skwarnickiego oraz wiersze obu Poetów
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Zbigniew Herbert, Czesław Miłosz. | ||||
ADRES | Warszawa : Fundacja Zeszytów Literackich, cop. 2006. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 297, [3] s. : il. ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.162.1(091) | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 101000484828 | 48482 | |||
TREŚĆ: Pokaż informacje o treści pozycji >> | |||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Krzyżacy
AUTOR: | |||||
ADRES | Kraków : Wydawnictwo Greg, copyright 2013. | ||||
SERIA: | |||||
TEMATYKA: | |||||
FORMA | Książki. Proza. Publikacje dydaktyczne. | ||||
DZIEDZINA: | Edukacja i pedagogika | ||||
ZAKRES CZASOWY: | 1399-1900 r. | ||||
POWSTANIE DZIEŁA: | 1900 r. | ||||
WYDANIE: | Wydanie II. rozszerzone i uzupełnione. | ||||
OPIS | 597 stron : ilustracje ; 21 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.162.1-3 | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 101000425487 | 42548 | |||
ODBIORCY: | Szkoły podstawowe. | ||||
UWAGI: | Na stronie tytułowej: Notatki na marginesie, cytaty, które warto znać, streszczenie. Indeks. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
Księga cytatów z polskiej literatury pięknej od XIV do XX wieku
AUTOR: | |||||
POZ/ODP: | Paweł Hertz, Władysława Kopaliński. | ||||
ADRES | Warszawa : Państ. Instytut Wydawniczy, 1975. | ||||
HASŁA: | |||||
OPIS | 911, [1] s. : err. ; 25 cm. | ||||
SYGNATURA: | 821.162.1(091) | ||||
KOD KRESKOWY INWENTARZ: | 101000362188 | 36218 | |||
UWAGI: | Bibliogr. | ||||
DOSTĘPNOŚĆ: |
| ||||
REZERWACJE: OPERACJE: |
|