Snapchat story : sukces twórcy Snapchata i rewolucji w social mediach Tytuł oryginału: "How to turn down a billion dollars : the snapchat story,". "Sukces twórcy Snapchata i rewolucji w social mediach "
Książka przedstawia coraz bardziej popularną u wielu krajach o rozwiniętej tradycji badań społecznych i studiów kulturowych orientację, określaną jako "socjologia kulturowa". Eksponuje ona w ramach socjologii kultury, wspieranej innymi rodzajami refleksji i badań nad kulturą, jej aspekty semiotyczne, aksjologiczne, interakcyjne i rozwojowe, które jak pisze recenzent książki "...pozwalają widzieć w niej nie tylko odbicie innych elementów rzeczywistości, lecz także jej ludzką specyfikę, kondycję człowieka, który zdolny jest do rozwoju, przemiany, projektowania światu swoich sensów i odkrywania swych wartości osobowych".
UWAGI:
Bibliogr. s. [183].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka przedstawia coraz bardziej popularną u wielu krajach o rozwiniętej tradycji badań społecznych i studiów kulturowych orientację, określaną jako "socjologia kulturowa". Eksponuje ona w ramach socjologii kultury, wspieranej innymi rodzajami refleksji i badań nad kulturą, jej aspekty semiotyczne, aksjologiczne, interakcyjne i rozwojowe, które jak pisze recenzent książki "...pozwalają widzieć w niej nie tylko odbicie innych elementów rzeczywistości, lecz także jej ludzką specyfikę, kondycję człowieka, który zdolny jest do rozwoju, przemiany, projektowania światu swoich sensów i odkrywania swych wartości osobowych".
UWAGI:
Bibliogr. s. [183].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka przedstawia coraz bardziej popularną u wielu krajach o rozwiniętej tradycji badań społecznych i studiów kulturowych orientację, określaną jako "socjologia kulturowa". Eksponuje ona w ramach socjologii kultury, wspieranej innymi rodzajami refleksji i badań nad kulturą, jej aspekty semiotyczne, aksjologiczne, interakcyjne i rozwojowe, które jak pisze recenzent książki "...pozwalają widzieć w niej nie tylko odbicie innych elementów rzeczywistości, lecz także jej ludzką specyfikę, kondycję człowieka, który zdolny jest do rozwoju, przemiany, projektowania światu swoich sensów i odkrywania swych wartości osobowych".
UWAGI:
Bibliogr. s. [183].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka przedstawia coraz bardziej popularną u wielu krajach o rozwiniętej tradycji badań społecznych i studiów kulturowych orientację, określaną jako "socjologia kulturowa". Eksponuje ona w ramach socjologii kultury, wspieranej innymi rodzajami refleksji i badań nad kulturą, jej aspekty semiotyczne, aksjologiczne, interakcyjne i rozwojowe, które jak pisze recenzent książki "...pozwalają widzieć w niej nie tylko odbicie innych elementów rzeczywistości, lecz także jej ludzką specyfikę, kondycję człowieka, który zdolny jest do rozwoju, przemiany, projektowania światu swoich sensów i odkrywania swych wartości osobowych".
UWAGI:
Bibliogr. s. [183].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka przedstawia coraz bardziej popularną u wielu krajach o rozwiniętej tradycji badań społecznych i studiów kulturowych orientację, określaną jako "socjologia kulturowa". Eksponuje ona w ramach socjologii kultury, wspieranej innymi rodzajami refleksji i badań nad kulturą, jej aspekty semiotyczne, aksjologiczne, interakcyjne i rozwojowe, które jak pisze recenzent książki "...pozwalają widzieć w niej nie tylko odbicie innych elementów rzeczywistości, lecz także jej ludzką specyfikę, kondycję człowieka, który zdolny jest do rozwoju, przemiany, projektowania światu swoich sensów i odkrywania swych wartości osobowych".
UWAGI:
Bibliogr. s. [183].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Dzięki tej książce dowiesz się, jak osiągnąć doskonałość w sprzedaży, wykorzystując różnorodne strategie podczas spotkań z klientem. Nauczysz się jak rozszyfrować profil swojego klienta, oraz jak dotrzeć do niego z ofertą tak by sfinalizować transakcję. Posiądziesz wiedzę jak radzić sobie z obiekcjami klientów oraz zapoznasz się ze znaczeniem obsługi posprzedażowej aby klienci ciągle do Ciebie wracali.
UWAGI:
Bibliografia na stronach 177-178. Oznaczenia odpowiedzialności: Andrzej Nowakowski.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni