La colección Descubre permite al estudiante disfrutar de la lectura y profundizar en la cultura y la sociedad espanolas e hispanoamericanas, al tiempo que mejora su espanol.Descubre La moda presenta un desfile por las grandes firmas, los disenadores y las tendencias de ayer y hoy.En el libro descubrirás ocho temas y en cada uno encontrarás:El léxico específico presentado de forma visual y atractiva, para que puedas seguir la lectura fácilmente.Un interesante texto expositivo con algunas actividades de comprensión que te ayudarán a prepararte para el DELE.Una doble página dedicada a Hispanoamérica.Una entrevista original a personas relevantes.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce
UWAGI:
Bibliogr. s. 201-206 oraz przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 054721 pozycję:109000650120 od dnia 2024-05-27 Wypożyczona, do dnia 2024-06-26
Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
UWAGI:
Bibliogr.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 054721 od dnia 2024-05-27 Wypożyczona, do dnia 2024-06-26
Pozycja całkowicie odmienna od znanych podręczników matematyki dla ekonomistów.Podstawy matematyczne i zastosowania w ekonomii są tu połączone niemal w jedną niepodzielną całość: przykłady z dziedziny ekonomii zaprezentowano bowiem niemal natychmiast po wprowadzeniu niezbędnego minimum teorii. I choć zjawiska ekonomiczne zostały podporządkowane matematycznej strukturze wykładu, autorowi udało się przedstawić podstawowe zagadnienia z zakresu teorii konsumenta, teorii produkcji, problemów makroekonomicznych, a nawet finansów. Jest to podręcznik, w którym podaje się nie tylko algorytmy postępowania, ale również tłumaczy się idee stojące za nimi.Każdy rozdział został uzupełniony zadaniami, również bardziej zaawansowanymi, wymagającymi od studenta inwencji i wykazania się niestandardowym rozumowaniem. Do części zadań podano odpowiedzi.Polskie wydanie zostało podzielone na 2 tomy zatytułowane: Algebra elementarna i Elementarny rachunek różniczkowy.Pozycja przeznaczona dla wykładowców i studentów wydziałów ekonomii i zarządzania.