Burzliwa miłość Rodziny Baronów i Murdocków od pokoleń żyją w konflikcie. Jillian nigdy nie przejmowała się tym sporem. Mieszkała w Chicago i rzadko odwiedzała ranczo w Montanie. Jednak po śmierci dziadka przejmuje rodzinny interes i przywraca farmie dawny blask.Pewnego dnia podczas konnej przejażdżki ulega groźnemu wypadkowi. Z pomocą przychodzi jej przystojny nieznajomy. I tak rozpoczyna się jej burzliwa znajomość z Aaronem Murdockiem.
Miłość ponad prawem Znany hollywoodzki reżyser Philip Kincaid na długo zapamięta ten dzień. Najpierw ma kłopoty ze znalezieniem planu zdjęciowego do nowego filmu, a potem ląduje w areszcie, gdy nie chce zapłacić mandatu za przekroczenie prędkości. Sfrustrowany i wściekły wdaje się w kłótnię z panią szeryf miasteczka Friendly, Victorią L. Ashton, która dodatkowo oskarża go o stawianie oporu. Po wyjściu z aresztu Philip postanawia kręcić film właśnie w tym miasteczku. Pani szeryf nie chce do tego dopuścić.
Scenarzysta Booth DeWitt ma za sobą nieudane małżeństwo z bezwzględną i cyniczną gwiazdą filmową. Zraniony i upokorzony, pisze scenariusz, w którym pojawia się postać łudząco podobna do jego byłej żony. Na castingu pojawia się popularna aktorka serialowa Ariel Kirkwood. To dla niej życiowa szansa, możliwość sprawdzenia się w roli kobiety, która jest jej przeciwieństwem. Kiedy Ariel poznaje Bootha bliżej, nie może przestać o nim myśleć. Pragnie odegrać swoją rolę wiarygodnie, ale jednocześnie przekonać Bootha, że bardzo różni się od femme fatale, w którą wciela się na planie.
Spadek
Cyrk to nie miejsce dla prawnika z Chicago, chyba że, tak jak Keane Prescott, odziedziczył go po ojcu. Teraz Keane wbrew sobie musi wkroczyć do kolorowego świata klaunów, akrobatów i żonglerów. Jego nastawienie zmienia się, gdy poznaje piękną treserkę lwów Jovilette Wilder. Cyrk jest całym jej życiem, dlatego Jovilette boi się o jego przyszłość i o to, jakie decyzje podejmie nowy właściciel. Nie ufa Keane’owi, trzyma go na dystans. Chociaż jawnie okazuje mu niechęć, on jest pod ogromnym wrażeniem jej temperamentu i urody. Jovilette bywa równie nieprzewidywalna jak lwy, które tresuje - pełna gracji, odważna, ale też niebezpieczna. To jej miłość może okazać się najwspanialszym darem, jaki Keane otrzymał dzięki ojcu. Najpierw jednak musi poskromić jej nieokiełznany charakter, zanim będzie za późno...
Scenarzysta Booth DeWitt ma za sobą nieudane małżeństwo z bezwzględną i cyniczną gwiazdą filmową. Zraniony i upokorzony, pisze scenariusz, w którym pojawia się postać łudząco podobna do jego byłej żony. Na castingu pojawia się popularna aktorka serialowa Ariel Kirkwood. To dla niej życiowa szansa, możliwość sprawdzenia się w roli kobiety, która jest jej przeciwieństwem. Kiedy Ariel poznaje Bootha bliżej, nie może przestać o nim myśleć. Pragnie odegrać swoją rolę wiarygodnie, ale jednocześnie przekonać Bootha, że bardzo różni się od femme fatale, w którą wciela się na planie.
Spadek
Cyrk to nie miejsce dla prawnika z Chicago, chyba że, tak jak Keane Prescott, odziedziczył go po ojcu. Teraz Keane wbrew sobie musi wkroczyć do kolorowego świata klaunów, akrobatów i żonglerów. Jego nastawienie zmienia się, gdy poznaje piękną treserkę lwów Jovilette Wilder. Cyrk jest całym jej życiem, dlatego Jovilette boi się o jego przyszłość i o to, jakie decyzje podejmie nowy właściciel. Nie ufa Keane’owi, trzyma go na dystans. Chociaż jawnie okazuje mu niechęć, on jest pod ogromnym wrażeniem jej temperamentu i urody. Jovilette bywa równie nieprzewidywalna jak lwy, które tresuje - pełna gracji, odważna, ale też niebezpieczna. To jej miłość może okazać się najwspanialszym darem, jaki Keane otrzymał dzięki ojcu. Najpierw jednak musi poskromić jej nieokiełznany charakter, zanim będzie za późno...
Scenarzysta Booth DeWitt ma za sobą nieudane małżeństwo z bezwzględną i cyniczną gwiazdą filmową. Zraniony i upokorzony, pisze scenariusz, w którym pojawia się postać łudząco podobna do jego byłej żony. Na castingu pojawia się popularna aktorka serialowa Ariel Kirkwood. To dla niej życiowa szansa, możliwość sprawdzenia się w roli kobiety, która jest jej przeciwieństwem. Kiedy Ariel poznaje Bootha bliżej, nie może przestać o nim myśleć. Pragnie odegrać swoją rolę wiarygodnie, ale jednocześnie przekonać Bootha, że bardzo różni się od femme fatale, w którą wciela się na planie.
Spadek
Cyrk to nie miejsce dla prawnika z Chicago, chyba że, tak jak Keane Prescott, odziedziczył go po ojcu. Teraz Keane wbrew sobie musi wkroczyć do kolorowego świata klaunów, akrobatów i żonglerów. Jego nastawienie zmienia się, gdy poznaje piękną treserkę lwów Jovilette Wilder. Cyrk jest całym jej życiem, dlatego Jovilette boi się o jego przyszłość i o to, jakie decyzje podejmie nowy właściciel. Nie ufa Keane’owi, trzyma go na dystans. Chociaż jawnie okazuje mu niechęć, on jest pod ogromnym wrażeniem jej temperamentu i urody. Jovilette bywa równie nieprzewidywalna jak lwy, które tresuje - pełna gracji, odważna, ale też niebezpieczna. To jej miłość może okazać się najwspanialszym darem, jaki Keane otrzymał dzięki ojcu. Najpierw jednak musi poskromić jej nieokiełznany charakter, zanim będzie za późno...
Scenarzysta Booth DeWitt ma za sobą nieudane małżeństwo z bezwzględną i cyniczną gwiazdą filmową. Zraniony i upokorzony, pisze scenariusz, w którym pojawia się postać łudząco podobna do jego byłej żony. Na castingu pojawia się popularna aktorka serialowa Ariel Kirkwood. To dla niej życiowa szansa, możliwość sprawdzenia się w roli kobiety, która jest jej przeciwieństwem. Kiedy Ariel poznaje Bootha bliżej, nie może przestać o nim myśleć. Pragnie odegrać swoją rolę wiarygodnie, ale jednocześnie przekonać Bootha, że bardzo różni się od femme fatale, w którą wciela się na planie.
Spadek
Cyrk to nie miejsce dla prawnika z Chicago, chyba że, tak jak Keane Prescott, odziedziczył go po ojcu. Teraz Keane wbrew sobie musi wkroczyć do kolorowego świata klaunów, akrobatów i żonglerów. Jego nastawienie zmienia się, gdy poznaje piękną treserkę lwów Jovilette Wilder. Cyrk jest całym jej życiem, dlatego Jovilette boi się o jego przyszłość i o to, jakie decyzje podejmie nowy właściciel. Nie ufa Keane’owi, trzyma go na dystans. Chociaż jawnie okazuje mu niechęć, on jest pod ogromnym wrażeniem jej temperamentu i urody. Jovilette bywa równie nieprzewidywalna jak lwy, które tresuje - pełna gracji, odważna, ale też niebezpieczna. To jej miłość może okazać się najwspanialszym darem, jaki Keane otrzymał dzięki ojcu. Najpierw jednak musi poskromić jej nieokiełznany charakter, zanim będzie za późno...
Scenarzysta Booth DeWitt ma za sobą nieudane małżeństwo z bezwzględną i cyniczną gwiazdą filmową. Zraniony i upokorzony, pisze scenariusz, w którym pojawia się postać łudząco podobna do jego byłej żony. Na castingu pojawia się popularna aktorka serialowa Ariel Kirkwood. To dla niej życiowa szansa, możliwość sprawdzenia się w roli kobiety, która jest jej przeciwieństwem. Kiedy Ariel poznaje Bootha bliżej, nie może przestać o nim myśleć. Pragnie odegrać swoją rolę wiarygodnie, ale jednocześnie przekonać Bootha, że bardzo różni się od femme fatale, w którą wciela się na planie.
Spadek
Cyrk to nie miejsce dla prawnika z Chicago, chyba że, tak jak Keane Prescott, odziedziczył go po ojcu. Teraz Keane wbrew sobie musi wkroczyć do kolorowego świata klaunów, akrobatów i żonglerów. Jego nastawienie zmienia się, gdy poznaje piękną treserkę lwów Jovilette Wilder. Cyrk jest całym jej życiem, dlatego Jovilette boi się o jego przyszłość i o to, jakie decyzje podejmie nowy właściciel. Nie ufa Keane’owi, trzyma go na dystans. Chociaż jawnie okazuje mu niechęć, on jest pod ogromnym wrażeniem jej temperamentu i urody. Jovilette bywa równie nieprzewidywalna jak lwy, które tresuje - pełna gracji, odważna, ale też niebezpieczna. To jej miłość może okazać się najwspanialszym darem, jaki Keane otrzymał dzięki ojcu. Najpierw jednak musi poskromić jej nieokiełznany charakter, zanim będzie za późno...