Ile zapłaciłabyś za rok życia w Paryżu? Za prace ze słynną fotografką i możliwość mieszkania w legendarnej ekskluzywnej Szóstej Dzielnicy? Za szansę na poznanie Umberta Eco czy Salmana Rushdiego? Za kluby, w których można spotkać Naomi Campbell i inne gwiazdy? Za oglądanie oryginalnych obrazów Moneta, spacery po Ogrodzie Luksemburskim, kawę w Les Deux Magots i ostrygi popijane szampanem z najlepszych roczników? Każdą cenę, prawda? Nawet jeśli przyszłoby ci mieszkać w służbówce? Nawet jeśli posada asystentki sprowadzałaby się do roli służącej załatwiającej sprawunki i wyprowadzającej psa? Nawet jeśli pracodawczyni okazałaby się egocentryczną suką, a jej toksyczna rodzina próbowałaby cię wciągnąć w swoje gierki? Nawet jeśli zakochałabyś się - z wzajemnością - w chłopaku córki chlebodawczyni i musiałabyś ukrywać ten związek? Wciąż chciałabyś być Amerykanką w Paryżu? Jak Kate, która właśnie ukończyła w Stanach college i trafia się jej niesamowita okazja.
UWAGI:
Na okładce: Diabeł, który ubiera się u Prady, mieszka w Szóstej Dzielnicy. Oznaczenia odpowiedzialności: Hilary Reyl ; z angielskiego przełożyła Anna Jęczmyk.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ile zapłaciłabyś za rok życia w Paryżu? Za prace ze słynną fotografką i możliwość mieszkania w legendarnej ekskluzywnej Szóstej Dzielnicy? Za szansę na poznanie Umberta Eco czy Salmana Rushdiego? Za kluby, w których można spotkać Naomi Campbell i inne gwiazdy? Za oglądanie oryginalnych obrazów Moneta, spacery po Ogrodzie Luksemburskim, kawę w Les Deux Magots i ostrygi popijane szampanem z najlepszych roczników? Każdą cenę, prawda? Nawet jeśli przyszłoby ci mieszkać w służbówce? Nawet jeśli posada asystentki sprowadzałaby się do roli służącej załatwiającej sprawunki i wyprowadzającej psa? Nawet jeśli pracodawczyni okazałaby się egocentryczną suką, a jej toksyczna rodzina próbowałaby cię wciągnąć w swoje gierki? Nawet jeśli zakochałabyś się - z wzajemnością - w chłopaku córki chlebodawczyni i musiałabyś ukrywać ten związek? Wciąż chciałabyś być Amerykanką w Paryżu? Jak Kate, która właśnie ukończyła w Stanach college i trafia się jej niesamowita okazja.
UWAGI:
Na okładce: Diabeł, który ubiera się u Prady, mieszka w Szóstej Dzielnicy. Oznaczenia odpowiedzialności: Hilary Reyl ; z angielskiego przełożyła Anna Jęczmyk.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Ile zapłaciłabyś za rok życia w Paryżu? Za prace ze słynną fotografką i możliwość mieszkania w legendarnej ekskluzywnej Szóstej Dzielnicy? Za szansę na poznanie Umberta Eco czy Salmana Rushdiego? Za kluby, w których można spotkać Naomi Campbell i inne gwiazdy? Za oglądanie oryginalnych obrazów Moneta, spacery po Ogrodzie Luksemburskim, kawę w Les Deux Magots i ostrygi popijane szampanem z najlepszych roczników? Każdą cenę, prawda? Nawet jeśli przyszłoby ci mieszkać w służbówce? Nawet jeśli posada asystentki sprowadzałaby się do roli służącej załatwiającej sprawunki i wyprowadzającej psa? Nawet jeśli pracodawczyni okazałaby się egocentryczną suką, a jej toksyczna rodzina próbowałaby cię wciągnąć w swoje gierki? Nawet jeśli zakochałabyś się - z wzajemnością - w chłopaku córki chlebodawczyni i musiałabyś ukrywać ten związek? Wciąż chciałabyś być Amerykanką w Paryżu? Jak Kate, która właśnie ukończyła w Stanach college i trafia się jej niesamowita okazja.
UWAGI:
Na okładce: Diabeł, który ubiera się u Prady, mieszka w Szóstej Dzielnicy. Oznaczenia odpowiedzialności: Hilary Reyl ; z angielskiego przełożyła Anna Jęczmyk.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Styczeń 1497 roku. Mnich Augustin Lyere, ekspert dominikański badający różne interpretacje zaszyfrowanych wiadomości, zostaje pilnie wysłany do Mediolanu, aby nadzorować ostatni etap prac Leonarda da Vinci nad "Ostatnią Wieczerzą". Dzieje się tak na skutek serii anonimowych listów, jakie otrzymał dwór papieża Aleksandra VI, a w których ktoś donosi, że da Vinci nie tylko namalował Świętą Dwunastkę, pozbawiając ją pouczających znamion świętości, ale także artysta sam się sportretował na tej uświęconej scenie, odwrócony plecami do Jezusa Chrystusa. Dlaczego to zrobił? Czyżby Leonardo da Vinci okazał się heretykiem?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Styczeń 1497 roku. Mnich Augustin Lyere, ekspert dominikański badający różne interpretacje zaszyfrowanych wiadomości, zostaje pilnie wysłany do Mediolanu, aby nadzorować ostatni etap prac Leonarda da Vinci nad "Ostatnią Wieczerzą". Dzieje się tak na skutek serii anonimowych listów, jakie otrzymał dwór papieża Aleksandra VI, a w których ktoś donosi, że da Vinci nie tylko namalował Świętą Dwunastkę, pozbawiając ją pouczających znamion świętości, ale także artysta sam się sportretował na tej uświęconej scenie, odwrócony plecami do Jezusa Chrystusa. Dlaczego to zrobił? Czyżby Leonardo da Vinci okazał się heretykiem?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Styczeń 1497 roku. Mnich Augustin Lyere, ekspert dominikański badający różne interpretacje zaszyfrowanych wiadomości, zostaje pilnie wysłany do Mediolanu, aby nadzorować ostatni etap prac Leonarda da Vinci nad "Ostatnią Wieczerzą". Dzieje się tak na skutek serii anonimowych listów, jakie otrzymał dwór papieża Aleksandra VI, a w których ktoś donosi, że da Vinci nie tylko namalował Świętą Dwunastkę, pozbawiając ją pouczających znamion świętości, ale także artysta sam się sportretował na tej uświęconej scenie, odwrócony plecami do Jezusa Chrystusa. Dlaczego to zrobił? Czyżby Leonardo da Vinci okazał się heretykiem?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Styczeń 1497 roku. Mnich Augustin Lyere, ekspert dominikański badający różne interpretacje zaszyfrowanych wiadomości, zostaje pilnie wysłany do Mediolanu, aby nadzorować ostatni etap prac Leonardo da Vinci nad "Ostatnią Wieczerzą". Dzieje się tak na skutek serii anonimowych listów, jakie otrzymał dwór papieża Aleksandra VI, a w których ktoś donosi, że Da Vinci nie tylko namalował Świętą Dwunastkę, pozbawiając ją pouczających znamion świętości, ale także artysta sam się sportretował na tej uświęconej scenie, odwrócony plecami do Jezusa Chrystusa. Dlaczego to zrobił? Czyżby Leonardo da Vinci okazał się heretykiem? "Ostatnia Wieczerza" Leonarda pełna jest wielu zaskakujących anomalii: nie pokazuje Świętego Graala ani Chrystusa ustanawiającego sakrament eucharystii. Apostołowie są w istocie rzeczy portretami ważnych innowierców swej epoki, a obraz kryje w sobie zaskakującą sekretną wiadomość.
Tajemna Wieczerza ujawnia w sensacyjny sposób, jakie mogły być prawdziwe źródła, z których czerpał Leonardo, by namalować swe dzieło, najbardziej znane w chrześcijaństwie. Gdy skończysz czytać tę powieść - zapewnia Javier Sierra - nie będziesz już oglądał "Ostatniej Wieczerzy" w ten sam sposób, jak dotychczas. Książka stała się bestsellerem w Hiszpanii i ten sukces sprawił, że jej prawa sprzedano już do kilkunastu państw świata.
UWAGI:
Na okładce podtytuł: ukryty kod słynnego obrazu Leonarda da Vinci. Oznaczenia odpowiedzialności: Javier Sierra ; z języka hiszpańskiego przełożyła Anna Jęczmyk.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni