Nasza książka jest subiektywna i stronnicza. A w dodatku - momentami - złośliwa. Jej lektura będzie dla jednych czystą rozrywką, u innych podniesie poziom intelektualnej adrenaliny. I o to chodzi! Tym, którzy się z nami nie zgadzają (a oby ich było jak najwięcej), kłaniamy się nisko. Doradzamy również, aby napisali własną "encyklopedię obciachu", w której odpłacą nam pięknym za nadobne i umieszczą nas w którymś z haseł. Kategoria dowolna.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nasza książka jest subiektywna i stronnicza. A w dodatku - momentami - złośliwa. Jej lektura będzie dla jednych czystą rozrywką, u innych podniesie poziom intelektualnej adrenaliny. I o to chodzi! Tym, którzy się z nami nie zgadzają (a oby ich było jak najwięcej), kłaniamy się nisko. Doradzamy również, aby napisali własną "encyklopedię obciachu", w której odpłacą nam pięknym za nadobne i umieszczą nas w którymś z haseł. Kategoria dowolna.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Arielka, wesoła syrenka, jest oczarowana światem ludzi. Wbrew zakazowi ojca, by trzymać się dala od tego, co nad wodą, ratuje z głębin tonącego księcia Eryka. By go poślubić, sama musi stać się człowiekiem. Czy spełnią się jej marzenia?
Arielka, wesoła syrenka, jest oczarowana światem ludzi. Wbrew zakazowi ojca, by trzymać się dala od tego, co nad wodą, ratuje z głębin tonącego księcia Eryka. By go poślubić, sama musi stać się człowiekiem. Czy spełnią się jej marzenia?
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce
UWAGI:
Bibliogr. s. 201-206 oraz przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce
UWAGI:
Bibliogr. s. 201-206 oraz przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 054721 pozycję:109000650120 od dnia 2024-05-27 Wypożyczona, do dnia 2024-07-26
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce
UWAGI:
Bibliogr. s. 201-206 oraz przy rozdz. Indeks.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni