Niniejsza publikacja zasługuje na szczególną uwagę przedstawicieli nauk społecznych, psychologów, socjologów i pedagogów, nie tylko naukowców, ale przede wszystkim praktyków, edukatorów, doradców, gdyż w wielostronny sposób ujmuje problematykę socjalizacji, kształcenia, wychowania i terapii młodych pokoleń, które żyją w świecie płynnej nowoczesności. Znakomicie łączy się tu teorię z praktyką, świetne diagnozy i interpretacje świata z projektami rozwiązań, z których część ma już charakter wdrożeniowy, eksperymentalny. Nowe modele czy projekty edukacyjne są konfrontowane z neomedialnym kontekstem funkcjonowania dzieci i młodzieży (także młodych dorosłych) w realnym i wirtualnym świecie, w codzienności pełnej nowych zagrożeń i uzależnień, ale zarazem szans w odpowiedzialnie i kreatywnie przygotowanym środowisku uczenia się i samorealizacji. Redaktor tomu zadbał tu o równowagę naukowo-oświatową przekazu doświadczeń, wyników badań i projektów praktycznej interwencji, a przy tym uruchamia naszą refleksję, krytycyzm i zachęca do dalszych badań. prof. dr hab. Bogusław Śliwerski -Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie
UWAGI:
Bibliogr., netogr. przy pracach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Niniejsza publikacja zasługuje na szczególną uwagę przedstawicieli nauk społecznych, psychologów, socjologów i pedagogów, nie tylko naukowców, ale przede wszystkim praktyków, edukatorów, doradców, gdyż w wielostronny sposób ujmuje problematykę socjalizacji, kształcenia, wychowania i terapii młodych pokoleń, które żyją w świecie płynnej nowoczesności. Znakomicie łączy się tu teorię z praktyką, świetne diagnozy i interpretacje świata z projektami rozwiązań, z których część ma już charakter wdrożeniowy, eksperymentalny. Nowe modele czy projekty edukacyjne są konfrontowane z neomedialnym kontekstem funkcjonowania dzieci i młodzieży (także młodych dorosłych) w realnym i wirtualnym świecie, w codzienności pełnej nowych zagrożeń i uzależnień, ale zarazem szans w odpowiedzialnie i kreatywnie przygotowanym środowisku uczenia się i samorealizacji. Redaktor tomu zadbał tu o równowagę naukowo-oświatową przekazu doświadczeń, wyników badań i projektów praktycznej interwencji, a przy tym uruchamia naszą refleksję, krytycyzm i zachęca do dalszych badań. prof. dr hab. Bogusław Śliwerski -Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie
UWAGI:
Bibliogr., netogr. przy pracach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Niniejsza publikacja zasługuje na szczególną uwagę przedstawicieli nauk społecznych, psychologów, socjologów i pedagogów, nie tylko naukowców, ale przede wszystkim praktyków, edukatorów, doradców, gdyż w wielostronny sposób ujmuje problematykę socjalizacji, kształcenia, wychowania i terapii młodych pokoleń, które żyją w świecie płynnej nowoczesności. Znakomicie łączy się tu teorię z praktyką, świetne diagnozy i interpretacje świata z projektami rozwiązań, z których część ma już charakter wdrożeniowy, eksperymentalny. Nowe modele czy projekty edukacyjne są konfrontowane z neomedialnym kontekstem funkcjonowania dzieci i młodzieży (także młodych dorosłych) w realnym i wirtualnym świecie, w codzienności pełnej nowych zagrożeń i uzależnień, ale zarazem szans w odpowiedzialnie i kreatywnie przygotowanym środowisku uczenia się i samorealizacji. Redaktor tomu zadbał tu o równowagę naukowo-oświatową przekazu doświadczeń, wyników badań i projektów praktycznej interwencji, a przy tym uruchamia naszą refleksję, krytycyzm i zachęca do dalszych badań. prof. dr hab. Bogusław Śliwerski -Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie
UWAGI:
Bibliogr., netogr. przy pracach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Niniejsza publikacja zasługuje na szczególną uwagę przedstawicieli nauk społecznych, psychologów, socjologów i pedagogów, nie tylko naukowców, ale przede wszystkim praktyków, edukatorów, doradców, gdyż w wielostronny sposób ujmuje problematykę socjalizacji, kształcenia, wychowania i terapii młodych pokoleń, które żyją w świecie płynnej nowoczesności. Znakomicie łączy się tu teorię z praktyką, świetne diagnozy i interpretacje świata z projektami rozwiązań, z których część ma już charakter wdrożeniowy, eksperymentalny. Nowe modele czy projekty edukacyjne są konfrontowane z neomedialnym kontekstem funkcjonowania dzieci i młodzieży (także młodych dorosłych) w realnym i wirtualnym świecie, w codzienności pełnej nowych zagrożeń i uzależnień, ale zarazem szans w odpowiedzialnie i kreatywnie przygotowanym środowisku uczenia się i samorealizacji. Redaktor tomu zadbał tu o równowagę naukowo-oświatową przekazu doświadczeń, wyników badań i projektów praktycznej interwencji, a przy tym uruchamia naszą refleksję, krytycyzm i zachęca do dalszych badań. prof. dr hab. Bogusław Śliwerski -Akademia Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie
UWAGI:
Bibliogr., netogr. przy pracach.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni