Dokładne zrozumienie, jak naprawdę się komunikujemy, pomaga lepiej wyrazić siebie; prowadzi do bardziej owocnych, pełniejszych relacji, a co za tym idzie do bardziej harmonijnego i szczęśliwego życia.Ta książka jest właśnie o tym.Wszyscy widzimy znaki ciała, a jednak nie w pełni doceniamy wagę komunikacji niewerbalnej, istotnie wpływającej na nasze postrzeganie innych ludzi oraz na nasz obraz w ich oczach.Naturalną reakcją ciała jest natychmiastowe wyrażanie myśli, które przebiegają nam przez głowę.Nawet wytrawni pokerzyści, świetnie wytrenowani w tym, aby nie okazywać żadnych uczuć, nie potrafią ukryć przed doświadczonym obserwatorem zadowolenia, gdy mają w ręce dobre karty.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Po co się złościć? Książka składa się, jak wszystkie w tej serii, z dwóch części: z ciekawego opowiadania i skierowanego do dzieci króciutkiego wykładu o zasadach prawidłowej komunikacji. Opowiadanie pokazuje dzieciom, skąd się bierze złość i do czego jest potrzebna. Wyjaśnia, że czasem jest ona uzasadniona, a czasem nie. Jak to odróżnić? Temu służy druga część książki, która omawia zjawisko złości, uczm jak nad nią zapanować i wyrażać w taki sposób, który nie krzywdzi nikogo.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Właśnie teraz jest w twoim życiu ktoś, z kim musisz się porozumieć. Ale nie potrafisz się dogadać i doprowadza cię to do szału. Może jest to ktoś, z kim pracujesz: podwładny, członek zespołu, klient lub szef. A może ktoś z domowników: partner, rodzic, buntowniczy nastolatek lub wściekła eks? Nakłoń tę osobę, aby się uspokoiła i otworzyła, a wtedy uda się wam pokonać różnice, niezależnie od tego, czy dojdą one do głosu przy stole w sali posiedzeń,czy też podczas obiadu w domu.Dzięki książce Po prostu słuchaj! Marka Goulstona poznasz skuteczne narzędzia i techniki, które możesz stosować zawsze, gdy praca, wyniki sprzedaży lub związek są zagrożone. Wskazówki, jak wzbudzić empatię, rozładować konflikt czy uzyskać czyjeś poparcie, będą skuteczne w każdej sytuacji. Zdobędziesz pewność siebie, dzięki której dotrzesz do osób nieosiągalnych, a sytuacje wywołujące frustracje przekształcisz w owocne wyniki oraz satysfakcjonujące relacje. Będziesz umieć przekonać rozmówcę do swoich pomysłów i celów.Dogadasz się z każdym!
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Nie wiesz, w jaki sposób zwiększyć sprzedaż we własnej firmie? Szef ciągle ma pretensje, że niewielu ściągasz klientów? Zastanawiasz się, w jaki sposób najlepiej wykorzystać fundusze przeznaczone na reklamę? Sam chcesz spróbować przygotować kampanię reklamową? Zajrzyj do kolejnej książki z serii Kreatywność. Antoni Benedikt w sposób przejrzysty i sugestywny zawarł w swojej pracy podstawowe informacje na temat reklamy jako formy kontaktu między ludźmi. Opisał między innymi podstawowe zadania reklamy, przedstawił, czym ona powinna być, a czym z pewnością nie jest, scharakteryzował miejsce człowieka w reklamie oraz rolę, jaką w niej odgrywają media, poświęcił też miejsce językowi reklamy itd. Słowem, Reklama jako proces komunikacji to doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców ? dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników działów sprzedaży i public relations oraz dla wszystkich tych, którzy pragną nauczyć się bardziej świadomie odczytywać przekazy reklamowe oraz nie ulegać bezwiednie zawartym w reklamie mechanizmom perswazyjnym.