Henrik Petterson ciągle ucieka. Minął ponad rok, od kiedy za sprawą tajemniczego telefonu komórkowego dał się wciągnąć w pasjonującą, choć śmiertelnie niebezpieczną Grę. Teraz na pozór ma wszystko, czego zawsze pragnął - pieniądze, wolność i beztroskę. Nowy, wygodny styl życia zaczął go już jednak nudzić. Brakuje mu ekscytujących wyzwań i adrenaliny.
Cierpi na bezsenność i bywa, że ciężko mu jest odróżnić rzeczywistość od wytworów wyobraźni. Coraz częściej pragnie powrotu do Gry. Pewnego dnia w luksusowym hotelu w Dubaju poznaje piękną i bogatą Annę Argos, w której jest coś bardzo niepokojącego. A jej telefon wydaje się trochę podejrzany...
UWAGI:
Kontynuacja powieści (Geim). Oznaczenia odpowiedzialności: Anders de la Motte ; przełożył Paweł Urbanik.
Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Jest zadufany w sobie, beznadziejnie impulsywny, a przy tym dręczy go poczucie bycia niedocenianym. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry w Alternatywną Rzeczywistość. Po wykonaniu testu próbnego HP otrzymuje szereg fascynujących i niebezpiecznych zadań, które są filmowane, a następnie publikowane na liście rankingowej, ocenianej przez społeczność w sieci. Napięcie w grze rośnie, nagrody są coraz cenniejsze, a fani wystawiają mu świetne noty. HP powoli staje się gwiazdą. Podejmuje się coraz bardziej ryzykownych zadań, by tylko pozostać w grze...
Tom 2
(Buzz) Tytuł oryginału: "(Buzz)"
Henrik Petterson ciągle ucieka. Minął ponad rok, od kiedy za sprawą tajemniczego telefonu komórkowego dał się wciągnąć w pasjonującą, choć śmiertelnie niebezpieczną Grę. Teraz na pozór ma wszystko, czego zawsze pragnął - pieniądze, wolność i beztroskę. Nowy, wygodny styl życia zaczął go już jednak nudzić. Brakuje mu ekscytujących wyzwań i adrenaliny. Cierpi na bezsenność i bywa, że ciężko mu jest odróżnić rzeczywistość od wytworów wyobraźni. Coraz częściej pragnie powrotu do Gry. Pewnego dnia w luksusowym hotelu w Dubaju poznaje piękną i bogatą Annę Argos, w której jest coś bardzo niepokojącego. A jej telefon wydaje się trochę podejrzany...
Tom 3
(Bubble) Tytuł oryginału: "(Bubble)"
Gra okazała się dla HP bardzo niebezpiecznym doświadczeniem. Pogrążony w głębokim kryzysie, wiedzie życie w izolacji, sądząc że jest nieustannie inwigilowany przez policję i Mistrza Gry. Nie wie już, komu wierzyć i w co wierzyć. Granica między Grą a rzeczywistością coraz bardziej się rozmywa. Mimo wszystko zdecydowany jest wypełnić ostatnią misję, by ostatecznie odkryć stojącą za Grą prawdę... W tym czasie Rebecca zaczyna pracę w dziale bezpieczeństwa w prestiżowej firmie IT. Pewnego dnia dowiaduje się o istnieniu skrytki bankowej należącej niegdyś do jej ojca. Znajduje w niej niebezpieczną zawartość. Zaczyna szukać prawdy na własną rękę. Domyśla się, że istnieje związek mizy przeszłością ojca, Grą a jej bratem
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 033306 od dnia 2024-05-31 Wypożyczona, do dnia 2024-07-30
Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Jest zadufany w sobie, beznadziejnie impulsywny, a przy tym dręczy go poczucie bycia niedocenianym. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry w Alternatywną Rzeczywistość.
Po wykonaniu testu próbnego HP otrzymuje szereg fascynujących i niebezpiecznych zadań, które są filmowane, a następnie publikowane na liście rankingowej, ocenianej przez społeczność w sieci. Napięcie w grze rośnie, nagrody są coraz cenniejsze, a fani wystawiają mu świetne noty. HP powoli staje się gwiazdą. Podejmuje się coraz bardziej ryzykownych zadań, by tylko pozostać w grze.
Inspektor Rebecca Normén jest jego przeciwieństwem. Kontroluje swoje życie w każdym szczególe i szybko pnie się po szczeblach kariery. Wszystko układałoby się idealnie, gdyby nie anonimowe, niepokojące liściki, które znajduje w swojej szafce. Ktokolwiek je pisze, wie o jej przeszłości więcej, niż powinien. Dlaczego? Czy ktoś się z nią bawi?Podczas gdy gra stopniowo wkracza w życie HP i Rebecki, ich światy nieuchronnie się łączą. Pochłonięty kolejnymi zadaniami HP zaczyna zdawać sobie sprawę, że gra niesie za sobą śmiertelne niebezpieczeństwo... Kto stoi za tajemniczą rozgrywką?
UWAGI:
Oznaczenia odpowiedzialności: Anders de la Motte ; przełożył Paweł Urbanik.
Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Jest zadufany w sobie, beznadziejnie impulsywny, a przy tym dręczy go poczucie bycia niedocenianym. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry w Alternatywną Rzeczywistość. Po wykonaniu testu próbnego HP otrzymuje szereg fascynujących i niebezpiecznych zadań, które są filmowane, a następnie publikowane na liście rankingowej, ocenianej przez społeczność w sieci. Napięcie w grze rośnie, nagrody są coraz cenniejsze, a fani wystawiają mu świetne noty. HP powoli staje się gwiazdą. Podejmuje się coraz bardziej ryzykownych zadań, by tylko pozostać w grze...
Tom 2
(Buzz) Tytuł oryginału: "(Buzz)"
Henrik Petterson ciągle ucieka. Minął ponad rok, od kiedy za sprawą tajemniczego telefonu komórkowego dał się wciągnąć w pasjonującą, choć śmiertelnie niebezpieczną Grę. Teraz na pozór ma wszystko, czego zawsze pragnął - pieniądze, wolność i beztroskę. Nowy, wygodny styl życia zaczął go już jednak nudzić. Brakuje mu ekscytujących wyzwań i adrenaliny. Cierpi na bezsenność i bywa, że ciężko mu jest odróżnić rzeczywistość od wytworów wyobraźni. Coraz częściej pragnie powrotu do Gry. Pewnego dnia w luksusowym hotelu w Dubaju poznaje piękną i bogatą Annę Argos, w której jest coś bardzo niepokojącego. A jej telefon wydaje się trochę podejrzany...
Tom 3
(Bubble) Tytuł oryginału: "(Bubble)"
Gra okazała się dla HP bardzo niebezpiecznym doświadczeniem. Pogrążony w głębokim kryzysie, wiedzie życie w izolacji, sądząc że jest nieustannie inwigilowany przez policję i Mistrza Gry. Nie wie już, komu wierzyć i w co wierzyć. Granica między Grą a rzeczywistością coraz bardziej się rozmywa. Mimo wszystko zdecydowany jest wypełnić ostatnią misję, by ostatecznie odkryć stojącą za Grą prawdę... W tym czasie Rebecca zaczyna pracę w dziale bezpieczeństwa w prestiżowej firmie IT. Pewnego dnia dowiaduje się o istnieniu skrytki bankowej należącej niegdyś do jej ojca. Znajduje w niej niebezpieczną zawartość. Zaczyna szukać prawdy na własną rękę. Domyśla się, że istnieje związek mizy przeszłością ojca, Grą a jej bratem
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Za to płótno wyznaczono nagrodę jak za przestępcę! Chciano je dopaść i spalić! Losy "Bitwy pod Grunwaldem" Jana Matejki wydają się nieprawdopodobne. A jednak ta filmowa historia wydarzyła się naprawdę. Hitlerowcy poszukiwali najsłynniejszego polskiego obrazu przez całą drugą wojnę światową. Chcieli zniszczyć malowidło, które przypominało im klęskę sprzed pięciu stuleci. Tego ważącego ponad sześćset kilo kolosa ledwo wywieziono z bombardowanej Warszawy. Potem ukryto w Lublinie, tuż pod nosem nazistów! Tak samo na ich oczach przewieziono przez środek miasta. W biały dzień! Po to, by pochować obraz na przeszło tysiąc dni. Faszyści oferowali za nią miliony marek, paszport do każdego kraju na świecie, grozili śmiercią. A jednak "Bitwa", szczęśliwie uratowana, dotrwała do naszych czasów. Jak to się stało? O tym jest ta sensacyjna powieść.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Za to płótno wyznaczono nagrodę jak za przestępcę! Chciano je dopaść i spalić! Losy "Bitwy pod Grunwaldem" Jana Matejki wydają się nieprawdopodobne. A jednak ta filmowa historia wydarzyła się naprawdę. Hitlerowcy poszukiwali najsłynniejszego polskiego obrazu przez całą drugą wojnę światową. Chcieli zniszczyć malowidło, które przypominało im klęskę sprzed pięciu stuleci. Tego ważącego ponad sześćset kilo kolosa ledwo wywieziono z bombardowanej Warszawy. Potem ukryto w Lublinie, tuż pod nosem nazistów! Tak samo na ich oczach przewieziono przez środek miasta. W biały dzień! Po to, by pochować obraz na przeszło tysiąc dni. Faszyści oferowali za nią miliony marek, paszport do każdego kraju na świecie, grozili śmiercią. A jednak "Bitwa", szczęśliwie uratowana, dotrwała do naszych czasów. Jak to się stało? O tym jest ta sensacyjna powieść.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 013158 od dnia 2024-05-25 Wypożyczona, do dnia 2024-07-24
Za to płótno wyznaczono nagrodę jak za przestępcę! Chciano je dopaść i spalić! Losy "Bitwy pod Grunwaldem" Jana Matejki wydają się nieprawdopodobne. A jednak ta filmowa historia wydarzyła się naprawdę. Hitlerowcy poszukiwali najsłynniejszego polskiego obrazu przez całą drugą wojnę światową. Chcieli zniszczyć malowidło, które przypominało im klęskę sprzed pięciu stuleci. Tego ważącego ponad sześćset kilo kolosa ledwo wywieziono z bombardowanej Warszawy. Potem ukryto w Lublinie, tuż pod nosem nazistów! Tak samo na ich oczach przewieziono przez środek miasta. W biały dzień! Po to, by pochować obraz na przeszło tysiąc dni. Faszyści oferowali za nią miliony marek, paszport do każdego kraju na świecie, grozili śmiercią. A jednak "Bitwa", szczęśliwie uratowana, dotrwała do naszych czasów. Jak to się stało? O tym jest ta sensacyjna powieść.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Za to płótno wyznaczono nagrodę jak za przestępcę! Chciano je dopaść i spalić! Losy "Bitwy pod Grunwaldem" Jana Matejki wydają się nieprawdopodobne. A jednak ta filmowa historia wydarzyła się naprawdę. Hitlerowcy poszukiwali najsłynniejszego polskiego obrazu przez całą drugą wojnę światową. Chcieli zniszczyć malowidło, które przypominało im klęskę sprzed pięciu stuleci. Tego ważącego ponad sześćset kilo kolosa ledwo wywieziono z bombardowanej Warszawy. Potem ukryto w Lublinie, tuż pod nosem nazistów! Tak samo na ich oczach przewieziono przez środek miasta. W biały dzień! Po to, by pochować obraz na przeszło tysiąc dni. Faszyści oferowali za nią miliony marek, paszport do każdego kraju na świecie, grozili śmiercią. A jednak "Bitwa", szczęśliwie uratowana, dotrwała do naszych czasów. Jak to się stało? O tym jest ta sensacyjna powieść.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Za to płótno wyznaczono nagrodę jak za przestępcę! Chciano je dopaść i spalić! Losy "Bitwy pod Grunwaldem" Jana Matejki wydają się nieprawdopodobne. A jednak ta filmowa historia wydarzyła się naprawdę. Hitlerowcy poszukiwali najsłynniejszego polskiego obrazu przez całą drugą wojnę światową. Chcieli zniszczyć malowidło, które przypominało im klęskę sprzed pięciu stuleci. Tego ważącego ponad sześćset kilo kolosa ledwo wywieziono z bombardowanej Warszawy. Potem ukryto w Lublinie, tuż pod nosem nazistów! Tak samo na ich oczach przewieziono przez środek miasta. W biały dzień! Po to, by pochować obraz na przeszło tysiąc dni. Faszyści oferowali za nią miliony marek, paszport do każdego kraju na świecie, grozili śmiercią. A jednak "Bitwa", szczęśliwie uratowana, dotrwała do naszych czasów. Jak to się stało? O tym jest ta sensacyjna powieść.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni