KATALOG KSIĘGOZBIORU FILII NR 13 Przeszukiwanie po indeksie: tematycznym autorskim (osobowym) tytułowym fragment z tytułu ksiażki pełnotekstowym (w całym opisie) serie Wyświetlonych: 10205 opisów Znaleziono 13 pozycji o tematyce: Poradniki dla rodziców Filia nr 13 Rozwój inteligencji emocjonalnej Twojego dziecka : przewodnik świadomego rodzicaTyt. oryg.: "Building emotional intelligence : techniques to cultivate inner strength in children,". AUTOR:Lantieri, Linda. [>>] Goleman, Daniel (1946- ). Przedm.Sapeta-Czajka, Katarzyna. Tł.ADRESWYDAWNICZY:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2009. SERIA:Sensus. Dziecko TEMATYKA:Inteligencja emocjonalnaPsychologia dzieckaUczucia - psychologiaWychowanie w rodzinie - metodyPoradniki dla rodziców FORMAGATUNEK:Książki. OPISFIZYCZNY:202 s. ; 21 cm + 1 dysk optyczny (CD). SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11300018360118360 UWAGI:Bibliogr. s. 195-199.Oznaczenia odpowiedzialności: Linda Lantieri ; wprowadzenie i ćwiczenia autorstwa Daniela Golemana ; [tł. Katarzyna Sapeta]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 13 Trening mentalny : gry i zabawy dla dzieciTyt. oryg.: "Mentales Training für Kinder : spielend leicht zum Erfolg,". AUTOR:Pana, Johanna [>>] Głowacka, Magdalena Tł.ADRESWYDAWNICZY:Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2013. TEMATYKA:Gry i zabawy dziecięceRozwój psychofizyczny dzieckaPoradniki dla rodziców FORMAGATUNEK:Książki. OPISFIZYCZNY:208 s. : il. kolor. ; 21 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11300020834220834 UWAGI:Oznaczenia odpowiedzialności: Johanna Pana ; [tł. Magdalena Głowacka]. DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? Filia nr 13 Twoje dziecko nie musi być tyranem : dlaczego wychowanie to nie wszystko? : drogi wyjściaTyt. oryg.: "Tyrannen müssen nicht sein ". AUTOR:Winterhoff, MichaelPOZ/ODP:Michael Winterhoff ; współpr. Carsten Tergast ; przeł. [z niem.] Emilia Kledzik.ADRESWYDAWNICZY:Poznań : Media Rodzina, cop. 2011. HASŁA:Dziecko - psychologiaStosunki interpersonalneUczniowie - wychowanieWychowanie w rodziniePoradniki dla rodziców OPISFIZYCZNY:149, [2] s. ; 21 cm. SYGNATURA:159.9 KOD KRESKOWYINWENTARZ:11300010645710645 SPIS TREŚCI: Pokaż spis treści >>Rozdział pierwszy. Parę słów na początekDlaczego samo wychowanie nie wystarcza?Czym się kierować? Etapy rozwoju dzieckaEkskurs. Pojęcie dzieciństwa na przestrzeni dziejówZ życia wzięte. SprzątanieRozdział drugi. Koncepcja "dziecka". Co powoduje zaburzenia więzi?Koncepcja "dziecko jako dziecko"Koncepcja " dziecko jako partner"Koncepcja "chcę, żeby moje dziecko mnie kochało"Konepcja "dziecko jako część mnie"Przykład JanaZ życia wzięte. Kontrola zadań domowych przez nauczycielaRozdział trzeci. Zaburzenia komunikacji jako podłoże dylematu. Co właściwie mamy na myśli, kiedy mówimy "dziecko"Rada pedagogiczna. Komunikacja pomiędzy nauczycielami w sprawie dzieciKomunikacja pomiędzy nauczycielami i uczniamiKomunikacja pomiędzy nauczycielami i rodzicamiKomunikacja pomiędzy rodzicami i dziećmiKomunikacja pomiędzy rodzicami i dziadkamiKomunikacja pomiędzy partneramiZaburzona komunikacja w moim gabinecie - przykładRozdział czwarty. Dokąd prowadzi ta droga? Perspektywy naszego społeczeństwa pod znakiem braku rozwoju psychicznegoCzynnik czasowyCzas goni - tempo i prędkość jako cechy nowoczesnościPsychiczne skutki kultu tempaDać sobie czas - wyhamować - włączyć spokójPrzykład MichaelaPytanie o sensRozdział piąty. Wyjście. Nie ma prostych rozwiązańOdnaleźć siebie na nowo. Autoanaliza i usunięcie zaburzeń więziZ życia wzięte. Ubieramy sięPrzykład TimaRozdział szósty. Sfera prywatna. Co dziś musi zdziałać rodzina?Rozdział siódmy. Przestrzeń publiczna. Oczekiwania społeczne i presjaBrak struktury w przedszkolu i szkoleDzieci nie potrzebują animatoraRozdział ósmy. Wnioski. Co robić? DOSTĘPNOŚĆ: Dostępny jest 1 egzemplarz.Pozycję można wypożyczyć na 30 dni REZERWACJE:OPERACJE: W INNYCH PLACÓWKACH KOMENTARZE (0)CZY UWZGLĘDNIĆ PRZY WYDRUKU? 1 2 WYDRUK KATALOGÓW >ZAZNACZ WSZYSTKIEODZNACZ WSZYSTKIE