Książka Wywieranie wpływu na ludzi skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego z nas. Jest to przegląd klasycznych, a także najnowszych teorii i badań z zakresu psychologii wpływu społecznego, zajmującej się mechanizmami, dzięki którym ludzie wywierają wpływ na innych i mogą się przed takim wpływem bronić. Autor Robert Cialdini tej niezwykle interesującej publikacji w umiejętny sposób - nie stroniąc od dowcipu - łączy wykład teoretyczny z praktycznymi zastosowaniami omawianych teorii. Jest to książka adresowana zarówno do studentów psychologii, jak i do dziennikarzy, nauczycieli, menedżerów, polityków i specjalistów zajmujących się marketingiem, zarządzaniem, rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy - do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu.
UWAGI:
Tyt. oryg.: "Influence : science and practice" 1993. Bibliogr. indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka Wywieranie wpływu na ludzi skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego z nas. Jest to przegląd klasycznych, a także najnowszych teorii i badań z zakresu psychologii wpływu społecznego, zajmującej się mechanizmami, dzięki którym ludzie wywierają wpływ na innych i mogą się przed takim wpływem bronić. Autor Robert Cialdini tej niezwykle interesującej publikacji w umiejętny sposób - nie stroniąc od dowcipu - łączy wykład teoretyczny z praktycznymi zastosowaniami omawianych teorii. Jest to książka adresowana zarówno do studentów psychologii, jak i do dziennikarzy, nauczycieli, menedżerów, polityków i specjalistów zajmujących się marketingiem, zarządzaniem, rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy - do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu.
UWAGI:
Tyt. oryg.: "Influence : science and practice" 1993. Bibliogr. indeksy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wywieranie wpływu na ludzi skierowane jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, menadżerów i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców, polityków i specjalistów zajmujących się rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy - do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu. Robert Cialdini jest światowej sławy naukowcem, profesorem psychologii społecznej. Obecnie wykłada psychologię i marketing na Arizona State University. Piastuje stanowisko prezesa Society of Personality and Social Psychology. Jest laureatem wielu nagród: nagrody za osiągnięcia naukowe, przyznawanej przez Society for Consumer Psychology, Nagrody Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną oraz Nagrody Peitho za osiągnięcia w badaniach zjawiska wpływu społecznego. Andrzej Śledź - znakomity aktor scen muzycznych, odtwórca wielu głównych ról w najbardziej spektakularnych przedsięwzięciach musicalowych, w tym w polskich prapremierach Jesus Christ Superstar, Les Miserables, Oliver, Scrooge, Chess, La Cage Aux Folles na scenie Teatru Muzycznego w Gdyni. Brał także udział w serialach telewizyjnych. Obecnie jest lektorem filmów fabularnych w polskich wersjach językowych.
UWAGI:
Bibliogr. s. 247-262.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wywieranie wpływu na ludzi skierowane jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, menadżerów i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców, polityków i specjalistów zajmujących się rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy - do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu. Robert Cialdini jest światowej sławy naukowcem, profesorem psychologii społecznej. Obecnie wykłada psychologię i marketing na Arizona State University. Piastuje stanowisko prezesa Society of Personality and Social Psychology. Jest laureatem wielu nagród: nagrody za osiągnięcia naukowe, przyznawanej przez Society for Consumer Psychology, Nagrody Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną oraz Nagrody Peitho za osiągnięcia w badaniach zjawiska wpływu społecznego. Andrzej Śledź - znakomity aktor scen muzycznych, odtwórca wielu głównych ról w najbardziej spektakularnych przedsięwzięciach musicalowych, w tym w polskich prapremierach Jesus Christ Superstar, Les Miserables, Oliver, Scrooge, Chess, La Cage Aux Folles na scenie Teatru Muzycznego w Gdyni. Brał także udział w serialach telewizyjnych. Obecnie jest lektorem filmów fabularnych w polskich wersjach językowych.
UWAGI:
Bibliogr. s. 247-262.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wywieranie wpływu na ludzi skierowane jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, menadżerów i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców, polityków i specjalistów zajmujących się rozwiązywaniem konfliktów, innymi słowy - do wszystkich osób, dla których umiejętność wpływania na innych jest elementem zawodowego kunsztu. Robert Cialdini jest światowej sławy naukowcem, profesorem psychologii społecznej. Obecnie wykłada psychologię i marketing na Arizona State University. Piastuje stanowisko prezesa Society of Personality and Social Psychology. Jest laureatem wielu nagród: nagrody za osiągnięcia naukowe, przyznawanej przez Society for Consumer Psychology, Nagrody Donalda T. Campbella za wybitny wkład w psychologię społeczną oraz Nagrody Peitho za osiągnięcia w badaniach zjawiska wpływu społecznego. Andrzej Śledź - znakomity aktor scen muzycznych, odtwórca wielu głównych ról w najbardziej spektakularnych przedsięwzięciach musicalowych, w tym w polskich prapremierach Jesus Christ Superstar, Les Miserables, Oliver, Scrooge, Chess, La Cage Aux Folles na scenie Teatru Muzycznego w Gdyni. Brał także udział w serialach telewizyjnych. Obecnie jest lektorem filmów fabularnych w polskich wersjach językowych.
UWAGI:
Bibliogr. s. 247-262.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Jest to więc książka dla każdego.
UWAGI:
Tyt. oryg.: "Influence. Science and Practice", 2001. Indeksy. Bibliogr. s. 247-262.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni