Książki. Albumy i książki artystyczne. Publikacje popularnonaukowe.
DZIEDZINA:
Architektura i budownictwo Historia
ZAKRES CZASOWY:
966-2014 r.
POWSTANIE DZIEŁA:
2019 r.
WYDANIE:
Wydanie 2.
OPIS FIZYCZNY:
111, [1] strona : fotografie; 34 cm.
SYGNATURA:
72
KOD KRESKOWY
INWENTARZ:
113000207611
20761
UWAGI:
Bibliografia na stronie 111. Oznaczenia odpowiedzialności: [teksty Monika Adamska, Jolanta Bąk, Michał Duława, Magdalean M. Kastelik, Aleksandra [>>] Pawlińska, Marcin Pielesz, Luba Ristujczina, Ewa Ressel, Zofia Siewska-Sojka, Ludmiła Sojka].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Warszawa : Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Departament Funduszy Europejskich : Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Departament Szkolnictwa Artystycznego i Edukacji Kulturalnej, cop. 2013.
PO IiŚ, czyli Program Operacyjny "Infrastruktura i Środowisko" PO IiŚ to największy program w Unii Europejskiej współfinansowany z jej funduszy strukturalnych. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego zajmuje się priorytetem XI: "Kultura i dziedzictwo kulturowe". W ramach tego projektu podejmowane są trzy działania: - Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym, umożliwiające realizację projektów z zakresu m.in.: rewitalizacji, konserwacji i renowacji, a także adaptacji na cele kulturalne obiektów wpisanych do rejestru zabytków oraz digitalizację zabytkowych zasobów.- Rozwój oraz poprawa stanu infrastruktury kultury o znaczeniu ponadregionalnym, pozwalające na realizację projektów z zakresu budowy, rozbudowy, remontów i przebudowy instytucji kultury.- Infrastruktura szkolnictwa artystycznego, która umożliwia realizację projektów z zakresu budowy, rozbudowy i remontów szkół i uczelni artystycznych. W ramach XI priorytetu PO IiŚ realizowanych jest 79 inwestycji o łącznej wartości ok. 3,93 mld zł, z czego 2,28 mld to kwota dofinansowania z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Dzięki tym środkom realizowane są prace polegające na: renowacji zabytkowych obiektów (pałaców, zamków, kościołów), konserwacji i digitalizacji zabytkowych księgozbiorów, muzealiów i zbiorów filmowych, budowie i rozbudowie sal koncertowych, bibliotek, teatrów, szkół i uczelni artystycznych. Powstaje wiele nowych placówek kulturalnych, a w już istniejących podnosi się standard. W szkołach i na uczelniach artystycznych może uczyć się więcej dzieci i studentów, a zaplecze dydaktyczno-naukowe znacznie się poprawia.
UWAGI:
Koniec tekstu na s. 3. okł.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni