Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały - jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tytuł oryginału: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk".
Światowy bestseller pośród publikacji poświęconych problemom, z jakimi każdego dnia zmagają się rodzice i dzieci. Książkę uzupełnia suplement Doświadczenia rodziców polskich. W sposób niezwykle osobisty, pełen życzliwości i prostoty autorki dzielą się własnymi doświadczeniami oraz głęboką wiedzą na temat dylematów rodzicielskich i dziecięcych uczuć, sposobów nawiązywania współpracy, skuteczności i nieskuteczności pochwał oraz kar. Jeden z najlepiej sprzedających się poradników w dziedzinie wychowania.
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały - jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tyt. oryg.: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk".
Nowe, odświeżone graficznie i wzbogacone suplementem zawierającym doświadczenia rodziców polskich, wydanie znakomitego poradnika pedagogicznego. To książka ze wszech miar praktyczna, a nie teoretyczna. Autorki pokazują, jak w prosty i niezwykle skuteczny sposób opanować sztukę skutecznej komunikacji z dziećmi. Liczne przykłady i wskazówki wzięte z codziennych doświadczeń ułatwiają nie tylko rozwiązywanie najczęstszych problemów wychowawczych (np. stawianie granic, formułowanie oczekiwań), ale obrazują również metody budowania silnych więzi emocjonalnych między dorosłymi a dziećmi.
UWAGI:
Bibliogr. s. [248].
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Na kartę 068659 od dnia 2024-06-11 Wypożyczona, do dnia 2024-07-11
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały - jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tytuł oryginału: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk".
Czy tak było między tobą a twoimi rodzicami? ZAMIAST ZAPRZECZAĆ UCZUCIOM... Czy chcesz, aby tak było między tobą a twoimi dziećmi? ... NAZWIJ TE UCZUCIA.
Jak pomóc dzieciom, by radziły sobie z własnymi uczuciami
Zachęcanie do współpracy
Zamiast karania
Zachęcanie do samodzielności
Pochwały
Uwalnianie dzieci od grania ról
Podsumowanie
A właściwie to o co chodzi?
Aneks
Wiele lat później
Listy
Tak, ale... A co, jeśli ... Co byś powiedział na ...?
Ich język ojczysty
Trzydziesta rocznica
Następne pokolenie.
UWAGI:
Na okładce: Książka ta pomogła już milionom rodzin na świecie. Wzbogaca ją suplement zawierający doświadczenia rodziców polskich. Oznaczenia [>>] odpowiedzialności: Adele Faber i Elaine Mazlish ; z posłowiem "Nowe pokolenie" Joanny Faber ; tłumaczyły Mariola Więznowska, Beata Horosiewicz ; [ilustracje w tekście Kimberly Ann Coe ; suplement napisała Zofia Śpiewak].
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tyt. oryg.: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk ".
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tyt. oryg.: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk ".
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tyt. oryg.: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk ".
Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały, jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły Tyt. oryg.: "How to talk so kids will listen and listen so kids will talk ".