Miejska Biblioteka Publiczna

im. Jerzego Pilcha w Kielcach

book
bookbook

Gra

Autor: Maleszka, Andrzej




Klon Kukiego szuka tajemniczej kostki do gry. Odnajduje ją Kuki. Kostka ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Gdy wypada jedynka, uruchamia się lawina groźnych zdarzeń. Gabi, Blubek, Kuki i jego pies zostają porwani do podziemnej twierdzy klona. Muszą pokonać roboty Moradora i Marę, sterowane nietoperze i pułapki skorpiona Korto. Przygodowa powieść o szybkim tempie i zaskakujących pomysłach. A także o szczęściu, pechu i przyjaźni.


Odpowiedzialność:[tekst i ] il. Andrzej Maleszka.
Seria:Magiczne Drzewo / Andrzej Maleszka : [5]; Znak Emotikon
Hasła:Powieść dziecięca polska - 21 w.
Adres wydawniczy:Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2013.
Opis fizyczny:452, [1] s. : il. kolor. ; 18 cm.
Powiązane zestawienia:
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz
Inne pozycje z serii

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Filia nr 1
ul. Karczówkowska 20

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 52738
Pozycja wypożyczona

Wypożyczona przez: 025088
do dnia: 2024-05-15
schowekrezerwuj
więcejrezerwuj

Filia nr 2
ul. Krzemionkowa 1

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 46613
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 3
ul. Jagiellońska 36

Sygnatura: II/F
Numer inw.: 62266
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 4
ul. Górnicza 64

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 24072
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 6
ul. Wikaryjska 1

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 19884
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 8
os. Barwinek 31

Sygnatura: II/F
Numer inw.: 56356
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 9
ul. Okrzei 9

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 64021
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 10
ul. M. Konopnickiej 5

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 50582
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 11
ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 53

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 41891
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 12
ul. Zagórska 60

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 67298
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów

Filia nr 13
ul. Naruszewicza 25

Sygnatura: II/Pf
Numer inw.: 12830
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowekzamów


Inne wydania tej pozycji w zbiorach biblioteki:

book



Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:

bookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbook



Nowości z działu O czarodziejach, czarownicach, czarodziejkach, wróżkach, niesamowitych umiejętnościach i zdarzeniach, superbohaterach obdarzonych mocami:

bookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbookbook


Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.





Serie (cykl) Magiczne Drzewo należy czytać w określonej kolejności:

book
Tom 1
Czerwone krzesło

Burza powaliła olbrzymi stary dąb. Było to Magiczne Drzewo. Ludzie zrobili z niego setki przedmiotów, a każdy zachował cząstkę magicznej siły. Wśród nich było czerwone krzesło. Niesamowite przygody, niebezpieczeństwa, humor i magia.. Autobus, który zwariował, most ze światła i wielka fala tsunami. Latający dom, olbrzymi lew i sto [...]

book
Tom 2
Tajemnica mostu

Nowe przygody bohaterów bestsellerowego Magicznego Drzewa, Książki Roku 2009. Kuki, Wiki i Melania muszą odnaleźć Most Zapomnienia. Czeka na nich gigantyczny pająk, podziemna rzeka i groźna Greta o trojgu oczach. A oni muszą ocalić Filipa, któremu magia kazała zakochać się w niewłaściwej dziewczynie... Na szczęście po ich stronie [...]

book
Tom 3
Olbrzym

Kuki zostaje obdarzony nadludzką siłą, by pokonać olbrzyma o siedmiu wcieleniach. Wędrują z nim mądra Gabi, gracz komputerowy Blubek i gadający pies. Walczą ze zwierzomaszynami, stalowym ptakiem i pożeraczem światła. W dalekiej Azji szukają tajemniczego domu pilnowanego przez złotego tygrysa. Powieść w tempie gry komputerowej, [...]

book
Tom 4
Pojedynek

Kuki wyczarowuje swego klona, by zastąpił go w nudnych zajęciach. Jednak klon zdobywa magiczną moc i zaczyna pojedynek z prawdziwym Kukim. Tworzy gigantycznego robota, żywe labirynty i zmienia ludzi w dziwne stworzenia.Na niesamowitej wyspie Kuki, Gabi i Blubek muszą stoczyć niebezpieczną walkę. Olbrzymie roboty, tajemnicze szachy, armia [...]

book
Tom 5
Gra

Klon Kukiego szuka tajemniczej kostki do gry. Odnajduje ją Kuki. Kostka ma potężną moc, lecz wciąga posiadacza do niebezpiecznej gry. Gdy wypada jedynka, uruchamia się lawina groźnych zdarzeń. Gabi, Blubek, Kuki i jego pies zostają porwani do podziemnej twierdzy klona. Muszą pokonać roboty Moradora i Marę, sterowane nietoperze i [...]

book
Tom 6
Cień smoka

Nieostrożny czar wywołuje z głębin morskiego smoka wraz z armią groźnych stworów. By je pokonać, Kuki musi zdobyć figurkę z Magicznego Drzewa. Przedmiot jest nagrodą w konkursie tańca, ale Kuki nie umie tańczyć. Figurka przeistacza się w żywą istotę obdarzoną niezwykłymi cechami. Dzięki niej Kuki, Gabi i gadający pies [...]

book
Tom 7
Świat Ogromnych

Bohaterowie zostają przeniesieni do Świata Ogromnych. Muszą żyć wśród olbrzymów i chodzić do szkoły z gigantycznymi dziećmi. Są jedynymi małymi istotami w świecie, gdzie wszystko jest ogromne, a każdy pragnie być największy. Walczą z wielkimi stworami, potężnym Gigunem i z pokusą, aby zmienić się w Ogromnych. By powrócić na [...]

book
Tom 8
Inwazja

Idalia, Alik, Kuki i inni muszą stawić czoła wielkim niebezpieczeństwom. Naprawdę wielkim! Na Ziemię przybywają Ogromni. Jak walczyć z olbrzymami? Jak ukryć przed ludźmi giganta większego niż dom? Co robić, by ogromne stworzenia zniknęły z ziemskiego świata?

book
Tom 9
Berło

Bohaterowie zdobywają berło, które daje władzę nad ludźmi i przedmiotami. Groźni przestępcy porywają berło, a z nim Idalię i Alika. Tworzą straszliwego robota, który ma pozbawić świat elektryczności. Wszędzie gasną światła i przestają działać urządzenia. Kuki, Gabi, Blubek i mówiący pies wyruszają walczyć z pożeraczem [...]

book
Tom 10
Czas robotów

Android stworzył stalowe osy. Każdy, kogo użądlą, zmienia się w robota. Na całym świecie ludzie przeistaczają się w maszyny. Tylko Idalia, Alik, Budyń i mała Julka uciekają przed inwazją os. Muszą odnaleźć magiczny przedmiot, który zmieni roboty z powrotem w ludzi. W pościg za nimi rusza Android i groźny waran. Olbrzymi [...]

book
Tom 11
Pióro T-rexa

Bohaterowie przenoszą się do świata dinozaurów. Tylko tam mogą zdobyć lek, który uratuje chorego przyjaciela. Walczą z drapieżnymi jaszczurami i olbrzymim krokodylem. Ich pojazd zostaje zniszczony i dzieci muszą same odnaleźć drogę do swoje­,go czasu. Ściga ich potężny T-rex. Magiczny przedmiot sprawia, że tyranozaur zmienia [...]

book
Tom 12
Geniusz

Blubek to najgorszy uczeń w szkole. Magiczny przedmiot zmienia go w geniusza. Chłopiec tworzy niesamowite wynalazki. Porywa go tajna organizacja i każe wymyślić niebezpieczną broń. Kuki, Gabi i Budyń wyruszają ratować przyjaciela. Walczą z porywaczami, olbrzymimi owadami i pułapkami lodowej twierdzy. Zdobywają cudowne eliksiry. Dają [...]

book
Tom 13
Zaginiona para

Kuki, Gabi i Blubek chcą ocalić swoją szkołę, która ma być zburzona. Znajdują magiczny przedmiot. Jednak by użyć jego mocy, muszą zdobyć zaginioną część. Walczą z olbrzymim Ĺ?owcą i oszustami sprzedającymi znikające zabawki. Uciekają z dziwnej wyspy i tworzą niesamowity statek. Lecz gdy czar zmienia ich w kamienie, uratować [...]