Być jak Steve Jobs
Tytuł oryginału: "Inside Steve`s brain, ".
Portret geniusza i wizjonera, którego pasja zmieniła świat.
"Jego geniusz, pasja i energia dały początek niezliczonym pomysłom, które wzbogacają nasze życie i czynią je lepszym. Apple straciło wizjonera i geniusza, a świat stracił niezwykłego człowieka. Ci z nas, którzy mieli szczęście znać Steve`a i z nim pracować, stracili przyjaciela i mentora. Steve zostawił po sobie firmę, która tylko on
mógł zbudować. Jego obecność będzie zawsze fundamentem Apple" czytamy w oświadczeniu firmy Apple wydanym po śmierci Steve`a Jobsa.
Trudno uwierzyć, że jeden człowiek mógł zrewolucjonizować rynek komputerów, telekomunikacji, filmów animowanych i muzyki. Być jak Steve Jobs to książka, która odsłania tajemnice stojące za nieprawdopodobnym sukcesem szefa Apple. Leander Kahney rozkłada na czynniki pierwsze zasady, którymi kierował się Jobs, gdy z niezwykłą skutecznością tworzył nowe produkty, przyciągał fanatycznie oddanych sobie klientów oraz zarządzał najcenniejszą marką świata.
Odpowiedzialność: | Leander Kahney ; przełożył Krzysztof Dudek. |
Seria: | Punkty Przełomowe; |
Hasła: | Jobs, Steven (1955-2011) Apple Inc Przedsiębiorcy Przemysł komputerowy Zarządzanie Stany Zjednoczone (USA) Opracowanie |
Adres wydawniczy: | Kraków : Społeczny Instytut Wydawniczy Znak, 2011. |
Wydanie: | Wydanie 2. |
Opis fizyczny: | 231, [2] strony ; 22 cm. |
Forma gatunek: | Książki. Publikacje popularnonaukowe. |
Dziedzina: | Zarządzanie i marketing |
Powstanie dzieła: | 2008 r. |
Twórcy: | Dudek, Krzysztof. Tłumaczenie |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)