Wychowanie bez porażek w szkole
Oryg. : "Teacher effectiveness training ".
W swej kolejnej książce T.Gordon zwraca sie przede wszystkim - choć nie wyłącznie - do nauczycieli. Nie jest to jednak typowy podręc znik metodyki. Autor wychodzi od stwierdzenia, że proces nauczania i uczenia się może przebiegać prawidłowo (a co za tym idzie: być skuteczny), jedynie gdy stosunki między nauczycielem a uczniami opierają się na wzajemnym poszanowaniu odrębności, życzliwości i zau faniu, a także gdy obie strony nie są zbytnio zaabsorbowane dodatkowymi, nie związanymi z nauką problemami.
Odpowiedzialność: | Thomas Gordon ; przy współpr. Noela Burcha ; przeł. [z ang.] Dorota Szafrańska-Poniewierska. |
Hasła: | Dziecko - psychologia Młodzież - psychologia Młodzież - wychowanie - metody Stosunki interpersonalne - szkolnictwo |
Adres wydawniczy: | Warszawa : "Pax", 1998 |
Wydanie: | [Wyd. 4]. |
Opis fizyczny: | 395, [1] s. : rys. ; 20 cm. |
Uwagi: | Oryg. : "Teacher effectiveness training" 1974. Indeks. |
Skocz do: | Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki |
Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)