Czy wszystko mi wolno? : znaczenie swobodnych zabaw w przedszkolu
Tyt. oryg.: "Freispiel - freies Spiel? ".
Czy dzieci rzeczywiście niczego się nie uczą, kiedy "tylko" się bawią ? Czy swobodna zabawa jest jedynie przejściowym momentem, którego nie sposób uniknąć przed rozpoczęciem "właściwej" pracy ? Autorki tej książki na podstawie własnych doświadczeń opisują swoje rozumienie swobodnej zabawy dzieci i ukazują metodę wychowawczą, która rozwija u dzieci kreatywność i społeczne formy zachowania.
Odpowiedzialność: | Maria Caiati, Svjetlana Delač, Angelika Müller ; [przekł. z niem. Magdalena Jałowiec]. |
Hasła: | Dziecko - psychologia - poradnik Gry i zabawy - poradnik Wychowanie przedszkolne - metody - poradnik |
Adres wydawniczy: | Kielce : "Jedność", 2003. |
Opis fizyczny: | 132 s. : fot., tab., rys. ; 20 cm. |
Uwagi: | Tyt. oryg.: "Freispiel - freies Spiel? : Erfahrungen und Impulse" 1997. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)