Miejska Biblioteka Publiczna

im. Jerzego Pilcha w Kielcach

book
book

Biznesplan doskonały czyli Jak zdobyć zaufanie inwestorów i kredytodawców

Autor: Cohen, Nigel G.




Biznesplan doskonały jest praktycznym poradnikiem ułatwiającym Czytelnikowi samodzielne napisanie przekonującego i spełniającego wszystkie formalne i nieformalne rygory dokumentu biznesplanu. Książka obejmuje wszystkie aspekty planowania w biznesie począwszy od określenia i wyznaczenia kierunku rozwoju skończywszy na omówieniu wymagań, jakie plan musi spełnić, aby zostać zaakceptowany przez wszystkich

przedstawicieli grup opiniujących, tj. inwestorów, oficerów kredytowych w bankach, prawników i księgowych. To zagadnienie zaakcentowano szczególnie mocno. Czytelnik znajdzie w książce opinie wyrażone przez zajmujących się zawodowo czytaniem biznesplanów ekspertów ujawniające najczęściej pojawiające się błędy i niedopatrzenia oraz wymagania, których spełnienie może pomóc przy akceptacji prezentowanych przez zarząd projektów. Książka zawiera też dwa autentyczne przykłady gotowych biznesplanów mogące służyć Czytelnikowi za punkt odniesienia. Ta napisana przystępnym, wolnym od technicznego i finansowego żargonu językiem książka jest adresowana do każdego, kto planuje rozwój lub założenie własnej firmy oraz do wszystkich osób, którym umiejętność pisania (i oceniania) biznesplanów w zawodowym życiu jest konieczna, tj. menedżerów, kierowników projektów etc.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:G. Nigel Cohen ; tłum. Agnieszka Zimnicka.
Hasła:Przedsiębiorstwo - planowanie
Adres wydawniczy:Warszawa : "Business Press", 1998.
Opis fizyczny:224 s. ; 21 cm.
Uwagi:U góry okł.: Businessman Book
Skocz do:Dodaj recenzje, komentarz
Spis treści:

  1. Spis tabel
  2. Wstęp
  3. I. PIERWSZE KROKI W PLANOWANIU
  4. 1. Jak przygotować skuteczny plan
  5. 2. Kto powinien przygotować plan
  6. 3. Zrozumieć, dlaczego dokument biznesplanu przynosi efekty
  7. II. ZAWARTOŚĆ DOKUMENTU BIZNESPLANU
  8. 4. Opis firmy
  9. 5. Cel
  10. 6. Wymogi finansowe
  11. 7. Zarządzanie ryzykiem
  12. III. OPRACOWANIE PLANU
  13. 8. Uwagi wstępne
  14. 9. Plan sprzedaży i marży
  15. 10. Plan kosztów całkowitych
  16. 11. Plan finansowania
  17. 12. Odpowiedni rodzaj finansowania
  18. IV. DOPRACOWYWANIE PLANU
  19. 13. Ryzyko
  20. 14. Zajmowanie się ryzykiem
  21. V. CO MYŚLĄ UŻYTKOWNICY?
  22. 15. Inwestorzy
  23. 16. Menedżerowie banków
  24. 17. Prawnicy
  25. 18. Księgowi
  26. VI. PRZYKŁADY
  27. 19. Wprowadzenie do biznesplanu
  28. 20. Plan przygotowany dla Centrum Rozwoju Zarządzania przy City University Business School
  29. 21. Plan firmy budowlanej Du Boulay Limited

Zobacz spis treści



Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Filia nr 11
ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 53

Sygnatura: 005
Numer inw.: 39828
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek

Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.