Marketing usług turystycznych
Podręcznik akademicki kierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną. Zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych, z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce
Odpowiedzialność: | red. nauk. Aleksander Panasiuk ; [aut. Małgorzata Januszewska et al.]. |
Seria: | Turystyka |
Hasła: | Turystyka - marketing Podręczniki akademickie |
Adres wydawniczy: | Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007. |
Wydanie: | Wyd. 1, dodr. 2. |
Opis fizyczny: | 215 s. : rys. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 201-206 oraz przy rozdz. Indeks. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)