Miejska Biblioteka Publiczna

im. Jerzego Pilcha w Kielcach

book
book

Marketing

Tyt. oryg.: "Marketing management, ".

Autor: Kotler, Philip




Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację tej dziedziny trudno przecenić. Jest profesorem Wydziału Marketingu Międzynarodowego Kellogg School of Management, jednej z najlepszych uczelni ekonomicznych świata. Opublikował ponad sto artykułów naukowych i wiele książek, które znane są również polskiemu czytelnikowi. Jest laureatem prestiżowych nagród z zakresu

ekonomii.Swoistym fenomenem, podobnie jak sam Philip Kotler, jest również Marketing, jego fundamentalne dzieło. Ta biblia wszystkich menedżerów ukazuje się nieprzerwanie od 1967 roku i ? co jeszcze bardziej frapujące w dalszym ciągu wzbudza emocje, jest dyskutowana, cytowana, aktualna i żywa. Mimo że to książka klasyczna, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością.

Zobacz pełny opis
Odpowiedzialność:Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. zbiorowy ; [przeł. Robert Bartołd et al.].
Hasła:Marketing
Podręczniki
Adres wydawniczy:Poznań : Dom Wydawniczy Rebis, 2007.
Wydanie:Wyd. 1 (dodr.).
Opis fizyczny:XXXI, [1], 754, [2] s. : il. ; 27 cm.
Uwagi:U góry s. tyt.: Wyd. 11 odnosi się do oryg. Indeksy.
Skocz do:Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki
Dodaj recenzje, komentarz

Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):

(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)

Filia nr 2
ul. Krzemionkowa 1

Sygnatura: 33
Numer inw.: 44580
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni

schowek


Inne pozycje tego autora w zbiorach biblioteki:



Dodaj komentarz do pozycji:

Swoją opinię można wyrazić po uprzednim zalogowaniu.