Marketing w turystyce
Książka "Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych.Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym
środkiem zjednującym klientów jest dobra obsługa, tzw. marketing bierny, powodująca 40% wzrostu ogólnego, a tylko 5-15% wzrostu to efekt prowadzenia kampanii marketingowych. Oznacza to konieczność włączenia procesu organizacyjnego imprez lub procesów świadczenia usług turystom jako istotnych składników działalności marketingowej.Publikacja jest interesująca zarówno dla instytucji lub osób prowadzących kampanie marketingowe, jak i dla przedsiębiorców oraz ich zrzeszeń pragnących pozyskać coraz większe ilości klientów - turystów. Stanowi cenną pomoc dla wykładowców i studentów mających w programie studiów przedmiot marketing turystyczny.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Tadeusz Chudoba. |
Hasła: | Turystyka - marketing Podręczniki akademickie |
Adres wydawniczy: | Warszawa : CeDeWu, 2011. |
Wydanie: | Wyd. 3. |
Opis fizyczny: | 191 s. : il. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)
Filia nr 1
ul. Karczówkowska 20
Sygnatura: 338.48
Numer inw.: 49903
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Filia nr 2
ul. Krzemionkowa 1
Sygnatura: 33
Numer inw.: 44578
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni
Filia nr 9
ul. Okrzei 9
Sygnatura: 338.48
Numer inw.: 64970
Pozycja wypożyczona
do dnia: 2024-05-27
Filia nr 12
ul. Zagórska 60
Sygnatura: 338.48
Numer inw.: 64353
Dostępność: można wypożyczyć na 30 dni