Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji kobiecej
Książka jest pierwszym opracowaniem na polskim rynku na temat zjawiska sponsoringu jako formy prostytucji dokonującego się m.in. w środowisku studenckim. Głównym celem książki jest zaprezentowanie przeprowadzonych badań, które potraktowane są dwukierunkowo. Z jednej strony przedstawia motywy i postawy kobiet decydujących się na sponsoring, zaś z drugiej strony charakteryzuje mężczyzn, którzy proponują związki
sponsorskie.Książka nie zachęca do uprawiania prostytucji ani do korzystania z niej. Nie napiętnowano w niej także osób prostytuujących się. Autorka umożliwia racjonalny wgląd w zjawisko, które istnieje w naszym społeczeństwie, a wokół którego nagromadziło się wiele opinii i poglądów , mimo że nie ma jeszcze przeprowadzonych badań naukowych na ten temat.Prostytucja jest rzeczywistością społeczną, a zjawisko sponsoringu jest jej nową formą. Jako zjawisko społeczne istnieje niezależnie od tego, jak jest oceniane moralnie czy prawnie.
Zobacz pełny opisOdpowiedzialność: | Renata Gardian. |
Hasła: | Kobieta - socjologia - Polska - od 1989 r. Mężczyzna - socjologia - Polska - od 1989 r. Prostytucja - socjologia - Polska - od 1989 r. Sponsoring - socjologia - Polska - od 1989 r. Kraków (woj. małopolskie) - socjologia - od 1989 r. Warszawa - socjologia - od 1989 r. |
Adres wydawniczy: | Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2007. |
Opis fizyczny: | 169 s. ; 24 cm. |
Uwagi: | Bibliogr. s. 163-166. |
Skocz do: | Dodaj recenzje, komentarz |
Sprawdź dostępność, zarezerwuj (zamów):
(kliknij w nazwę placówki - więcej informacji)